Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Justin schreef:Ik kan verd*mme naar zo'n sport-arts in Boxmeer ofzoiets omdat ik zo'n #$@*&! knieblessure heb.. Osgood-Schlatter heet dat... Kan misschien niet meer fatsoenlijk sporten (voetballen vooral) totdat ik uitgegroeid ben
hmm?
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Oeh, ik ben net ontgroend op me werk..
Helemaal vast gebonden met tie-raps..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Nu je het zegt... Ik ging gewoon verder met de "oehs".
Kon er wel om lachen. Zaten we daar met z'n drieën op een kar, vastgebonden. Nu wachten op een nieuweling..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Dodo schreef:Oeh, ik ben net ontgroend op me werk..
Helemaal vast gebonden met tie-raps..
moet je trots op zijn
Als je nooit ontgroend word blijf je altijd het buitenbeentje..