Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Volgens mij 'jumpstylen' (wat dat ook mag wezen...tja ben 31 hè) die gasten niet op dat nummer hoor, dat is er door de maker van het filmpje er onder geplaats volgens mij.
Waarom noemen ze het jumpstyle b.t.w. ? Trek ze klompen aan en het is de klompendans !!!
Jumpstyle... Dat is de Belgische naam voor ''hakken''. De belgen hebben een makkelijke manier van hakken gevonden, namelijk allemaal het zelfde doen... In elk flimpje van jumpstyle op internet dansen ze allemaal het zelfde. Ik vind het echt vreselijk uitzien, het is net alsof je de horlepiep danst.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Dat geluid he, is inderdaad prachtig.
Laatst liepen wij (16sept) door de bossen bij Oosterbeek toen kwam er een C47 over vliegen, da's ook een geweldig gevoel.
Ga je echt terug in de tijd!
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Doet me weer denken aan de memorial flight op de vliegshow van de luchtmacht. Echt 1 van de mooiste shows die ik ooit gezien hebt.... Het geluid, het vliegtuig vergezeld met een spitfire... in 1 woord: Prachtig!!!\
Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944