No, we are not related to "him"
- Sjoerd
- Lid
- Harro
- Lid
Ik begrijp wel dat je als veertienjarige over "al gezien" spreekt maar ik zag die serie vijfentwintig jaar geleden toen de VPRO de serie uitzond
Een apart topic lijkt mij een goed idee. Ik ben wel nieuwsgierig of een veertienjarige (en alle andere pubers hier) iets snappen van de anti-Tatcher grappen en alle andere typisch 80's opmerkingen in "The Young Ones" en wat ze van de punk en ska bands vinden die in de afleveringen optreden
Een apart topic lijkt mij een goed idee. Ik ben wel nieuwsgierig of een veertienjarige (en alle andere pubers hier) iets snappen van de anti-Tatcher grappen en alle andere typisch 80's opmerkingen in "The Young Ones" en wat ze van de punk en ska bands vinden die in de afleveringen optreden
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
- Mike.H
- Lid
hmm volgens mij moet ik mij nu aangesproken voelenHarro schreef:Ik begrijp wel dat je als veertienjarige over "al gezien" spreekt maar ik zag die serie vijfentwintig jaar geleden toen de VPRO de serie uitzond
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
- Mr Mojo Risin
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 8 keer
- Sjoerd
- Lid