No, we are not related to "him"

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Sjoerd
Lid

Bericht door Sjoerd »

Doe wat je niet laten kan (zolang het binnen de forumregels is), hier nu weer on-topic. :wink:
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

Ik begrijp wel dat je als veertienjarige over "al gezien" spreekt maar ik zag die serie vijfentwintig jaar geleden toen de VPRO de serie uitzond ;)

Een apart topic lijkt mij een goed idee. Ik ben wel nieuwsgierig of een veertienjarige (en alle andere pubers hier) iets snappen van de anti-Tatcher grappen en alle andere typisch 80's opmerkingen in "The Young Ones" en wat ze van de punk en ska bands vinden die in de afleveringen optreden :)
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Mike.H
Lid

Bericht door Mike.H »

Harro schreef:Ik begrijp wel dat je als veertienjarige over "al gezien" spreekt maar ik zag die serie vijfentwintig jaar geleden toen de VPRO de serie uitzond ;)

Een apart topic lijkt mij een goed idee. Ik ben wel nieuwsgierig of een veertienjarige (en alle andere pubers hier) iets snappen van de anti-Tatcher grappen en alle andere typisch 80's opmerkingen in "The Young Ones" en wat ze van de punk en ska bands vinden die in de afleveringen optreden :)
hmm volgens mij moet ik mij nu aangesproken voelen
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

Als jij de series gezien hebt wel.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Mr Mojo Risin
Lid
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 8 keer

Bericht door Mr Mojo Risin »

Ik begrijp heel wat grappen van toen die er in voorkomen en punk is goeie muziek, maar nu weer on-topic is er gezegd.
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
Sjoerd
Lid

Bericht door Sjoerd »

Inderdaad: nu echt back on topic, anders gaat dit topic op slot.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Boesje
Lid

Bericht door Boesje »

Die site lukt niet bij mij ?:S
' niemand können mir was erklären zu tun '
Plaats reactie