UEFA-Beker

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Ajacied8989
Lid
Berichten: 577
Lid geworden op: 02 jun 2006, 20:09
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Bericht door Ajacied8989 »

Babel is ten eerste geen reservespeler bij Ajax. Hij heeft de afgelopen weken veel gespeeld onder Ten Cate. Veel meer dan onder Blind.
Ten tweede wie wou je dan op links zetten? Robben staat daar normaal en Babel is de 2e man.

Spelers uit het westen is niet zo vreemd vind ik aangezien daar de betere spelers spelen.
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Dat ligt eraan wie je tot de beste spelers van Nederland vindt behoren...

Kijk en de beste spelers in Nederland die voor het Nederlands Elftal mogen uitkomen spelen inderdaad in het westen. De beste Nederlandse spelers spelen in het buitenland.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

En dan kom je bijvoorbeeld bij de basisopstelling van gisteren. 1 Ajaxied, 1 AZ-speler en negen uit het buitenland. Ik zou momenteel echt niet weten welke PSV'er, Feijenoorder of andere speler van een Nederlandse club beter is dan de geselecteerden van Ajax en AZ. Klagen over de "voorkeur" voor spelers uit "het westen" zegt eigenlijk meer over het niveau van de weinige Nederlandse spelers bij de andere clubs. Met de blessure van Cocu en de selectie van Vennegoor ben je er helaas wel bij PSV, Feijenoord zit in een vormcrisis, Heerenveen is een Scandinavische ploeg en Roda JC een Belgische.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Ajacied8989
Lid
Berichten: 577
Lid geworden op: 02 jun 2006, 20:09
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Bericht door Ajacied8989 »

Het probleem is dat Cocu is gestopt met het spelen voor het Nederlands elftal. En Vennegoor speelt nu bij Celtic.

Bij Feyenoord speelt er bijna geen Nederlandse speler die goed genoeg. Misschien Hofs maar dat vermoed ik niet.
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Gebruikersavatar
leieboordbewoner
Lid
Berichten: 609
Lid geworden op: 07 dec 2005, 14:34
Locatie: Oeselgem a/d Leie (B)
Contacteer:

Bericht door leieboordbewoner »

En ja hoor, essevee doet het weer! Ajax, begin al maar te beven! })

[quote]Zulte-Waregem stunt Europees tegen Austria Wenen.
Op de eerste speeldag van de groepsfase in de Uefa Cup voetbal heeft Zulte Waregem donderdag een verrassende 1-4 (rust: 1-1) overwinning geboekt op het veld van Austria Wenen.

Tim Matthys kroonde zich tot man van de match door een hattrick te scoren voor de Belgische bekerwinnaar, die in de eerste ronde al het veel sterker gewaande Lokomotiv Moskou had uitgeschakeld.

In de andere match van groep F ontmoet Sparta Praag thuis Espanyol Barcelona. Ajax is vrij.

Over twee weken staat met Zulte-Sparta en Ajax-Austria de tweede speeldag op het programma. De eerste drie van elke groep stoten door naar de zestiende finales. (belga)
[/quote]
bron: Het Laatste Nieuws.be
For King & Country
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

Prachtig gewoon wat Waregem klaarspeelt
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Feyenoord - Ajax 0-4 :cry:

Wat een afgang zeg, 0-4 verliezen in de Kuip... Van Hooijdonk rood, Pardo rood, de halve selectie op scherp.

D'r zit ook echt totaal geen voetbal in die ploeg. Zo'n Charisteas, ik vind het echt jammer voor 'm hoor, maar daar win je het echt niet meer mee. Theo Lucius ook, aardige gozer, redelijke voetballer, perfecte twaalfde man. Maar bij Feyenoord is-tie verdorie aanvoerder!!
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Dat Lucius nu aanvoerder is van Feyenoord zegt genoeg over de ploeg volgens mij...

0-4 is daarbij wel extra pijnlijk. Het is trouwens wel weer typisch dat vechter van Hooijdonk middels de rode kaart weer even moet laten merken dat hij gefrustreerd is. Nogal slap hoor.

PSV wint makkelijk bij AZ, wat alleen jammer is dat dit PSV nooit doordrukt om de score op te voeren.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Ajacied8989
Lid
Berichten: 577
Lid geworden op: 02 jun 2006, 20:09
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Bericht door Ajacied8989 »

HAHAHA 4-0 :cheer:
Ze moeten zich schamen in Rotterdam. 2x een rode kaart en 4-0 verliezen. Er moet daar heel veel gaan gebeuren.
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Het punt wat genoemd wordt dat alle spelers die opgeroepen worden voor het Nederlands elftal uit teams komen uit het Westen van het land is zo wie zo wel enigszins logisch. Op PSV na zitten daar alle clubs die het grote geld bezitten. Ontwikkeld een speler van een kleinere club(financieel gezien) uit andere delen van Nederland zich goed dan wordt die al vrij snel opgekocht door de grotere clubs van Nederland of door buitenlandse clubs. Ik vind dit dus niet zo'n vreemd gegeven dat veel spelers uit het Nederlands elftal van grote clubs uit het westen van het land komen hoewel ik me als bewoner van de achterhoek goed kan voorstellen wat Martijn voelt. De achterhoek wordt ten slotte al sinds het bestaat ondergewaardeerd in vele opzichten als je het vergelijkt met verschillende andere delen van Nederland en zeker als je het vergelijkt met het Westen van het land.

En over van Basten; ik vind dat hij het zeer goed doet en van mij mag hij dus zeker blijven. En van Bommel en van Nistelrooy deden het verder ook helemaal niet bijzonder goed toen ze nog voor het Nederlands elftal uitkwamen. Het enige wat ze hadden was hun reputatie. Maargoed dat is slechts mijn mening en zoveel voetbal kijk ik niet... :P
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Trouwens verder mooie derby's;

Heerenveen - Groningen 4-2
Nec - Vitesse 1-0

maar ik geef je wel gelijk Sinister.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Miichel
Lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:13
Locatie: Groningen

Bericht door Miichel »

Groningen onterecht verloren, ze waren de betere ploeg, dat dorp scoorde uit Standaard-Situaties en counters.. Oh ja, wat hebben wij toch een slechte keep, 3 fouten, 3 goals voor Hjerenveen.
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

Tsja Roda. 2-1 op de valreep. We mogen niet mopperen.

En ja over de rellen (die trouwens heel gruwelijk bij mij in de buurt waren) kan ik beter niets zeggen :P
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Miichel
Lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:13
Locatie: Groningen

Bericht door Miichel »

Deze bedoel je? :P

Niet echt slim van die Spartanen, was niet eens verplichte combi dacht ik..
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

Nee. Konden gewoon kaartjes krijgen door een actie van Roda. DIe actie liep verkeerd en die Spartanen kochten gewoon ook kaartjes.

Vandaag weer leuke wedstrijden. Ado - Ajax, NEC-Roda, PSV - Sparta.
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Plaats reactie