UEFA-Beker

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

oei, vergeten kijken, maarja, Anderlecht ontmoet mss nog wel Waregem na de winter..........
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gebruikersavatar
leieboordbewoner
Lid
Berichten: 609
Lid geworden op: 07 dec 2005, 14:34
Locatie: Oeselgem a/d Leie (B)
Contacteer:

Bericht door leieboordbewoner »

bollebekboerke schreef:oei, vergeten kijken, maarja, Anderlecht ontmoet mss nog wel Waregem na de winter..........
zulte waregem werd niet uitgezonden op tv... :mad: zo erg niet want het staat nu 5-2 :oops:

Mocht Anderlecht in dezelfde poule zitten van brughe of essevee zou het jammer zijn voor het Belgisch voetbal...
For King & Country
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

leieboordbewoner schreef:
bollebekboerke schreef:oei, vergeten kijken, maarja, Anderlecht ontmoet mss nog wel Waregem na de winter..........
zulte waregem werd niet uitgezonden op tv... :mad: zo erg niet want het staat nu 5-2 :oops:

Mocht Anderlecht in dezelfde poule zitten van brughe of essevee zou het jammer zijn voor het Belgisch voetbal...
eerst moet Anderlecht zich nog plaatsen voor de Uefa door 3de te worden,wat niet simpel zal zijn (winst tegen Athene en Lille moet verliezen tegen een al geplaatst Milan)
en de kansen van Bruhhe zijn nu wel klein geworden
Is in de volgende Uefa ronde terug een poule systeem en vanaf wanneer kunnen ploegen van 1zelfde land tegen elkaar uitkomen?
(Anderlechtsupporters weten nu eenmaal niet veel over de uefa-cup he
:P )
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gebruikersavatar
leieboordbewoner
Lid
Berichten: 609
Lid geworden op: 07 dec 2005, 14:34
Locatie: Oeselgem a/d Leie (B)
Contacteer:

Bericht door leieboordbewoner »

de volgende ronde is idd ook een poule-systeem. Als svzw-supporter weet ik ook niet veel over de uefa :wink: (1ste maal in ons 5-jarig bestaan dat we uefa spelen! :shock: )
For King & Country
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

leieboordbewoner schreef: (1ste maal in ons 5-jarig bestaan dat we uefa spelen! :shock: )
en direct al door naar de volgende ronde, chapeau
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

bollebekboerke schreef:
leieboordbewoner schreef: (1ste maal in ons 5-jarig bestaan dat we uefa spelen! :shock: )
en direct al door naar de volgende ronde, chapeau
Ja , en daar kent Anderlecht ook niets van .. van doorgaan naar een volgende ronde :evil:
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

ik was erbij toen Koller, Radzinski,Goor,..... enkele cafeploegskens voetballes gaven (Lazio,PSV, Man U) en de volgende ronde was een feit, maarja toen zat gij nog uw les te leren voor uw plechtige communie....
:wink:
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

bollebekboerke schreef:ik was erbij toen Koller, Radzinski,Goor,..... enkele cafeploegskens voetballes gaven (Lazio,PSV, Man U) en de volgende ronde was een feit, maarja toen zat gij nog uw les te leren voor uw plechtige communie....
:wink:
Dat zou goed kunnen ja :lol:
Gebruikersavatar
leieboordbewoner
Lid
Berichten: 609
Lid geworden op: 07 dec 2005, 14:34
Locatie: Oeselgem a/d Leie (B)
Contacteer:

Bericht door leieboordbewoner »

bollebekboerke schreef: en direct al door naar de volgende ronde, chapeau
Ik zie ons toch liever in de middenmoot spelen dan daar vanonderen te bengelen in de competitie... Het word daar warm beneden! En met De Vlieger dat een paar maand uit is door een operatie beloofd ook niet veel goeds...
Maar wat we nu te zien krijgen Europees moeten we koesteren. Het zal lang duren voor dat we dit nog tegenkomen...
bollebekboerke schreef:ik was erbij toen Koller, Radzinski,Goor,..... enkele cafeploegskens voetballes gaven (Lazio,PSV, Man U) en de volgende ronde was een feit, maarja toen zat gij nog uw les te leren voor uw plechtige communie....
Dat kan ik me nog licht herinneren :wink:
For King & Country
Gebruikersavatar
leieboordbewoner
Lid
Berichten: 609
Lid geworden op: 07 dec 2005, 14:34
Locatie: Oeselgem a/d Leie (B)
Contacteer:

Bericht door leieboordbewoner »

Nu Anderlecht en brugge Europees zijn uitgeschakeld ( :lol: ) is Zulte Waregem de ploeg die het Belgische coëfficient moet omhoog duwen. Met nog één match te spelen zijn we toch al zeker van de volgende ronde.

Nu woensdag, 13/12/06, nemen we het op in het Gentse Ottenstadion tegen Ajax Amsterdam. Het belooft allesinds een gezellig sfeertje te zijn. Alle plaatsen zijn uitverkocht!
Zijn er Ajax-supporters die afzakken naar België om de match te volgen? En zijn er die een pronostiekje durven te gokken?
Mijn prono: 3-2! (wat zijn we weer chauvinistisch/optimistisch :wink: )
For King & Country
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Ik gok op een 1-2, hoewel het mooi zou zijn moest ZW winnen. :)
Doelpunten van De Mul en Leleu (og) en een penalty van Matthijs. ^^
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Hmm ik ga voor 1-3.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

dat zou mss een terechte uitslag geweest zijn.
Moedig Waregem, chapeau, hopelijk kunnen ze het nog opbrengen na de winter om David te zijn tegen al die Goliaths
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

lol zat er toch maar 1 goaltje vanaf :)
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
leieboordbewoner
Lid
Berichten: 609
Lid geworden op: 07 dec 2005, 14:34
Locatie: Oeselgem a/d Leie (B)
Contacteer:

Bericht door leieboordbewoner »

Je ziet dat Nederlands voetbal écht wel een niveau hoger is... Het was mooi om Ajax te zien spelen. Maar ik had er wel wat meer van verwacht. Die Huntelaar is me wel een mooi technische speler! En Jaap Stam :shock:
Wat wel jammerlijk was aan de match is de leiding. Wat een k*tscheids... Een pinantie niet gekregen, belachelijke gele kaart voor protest dat geen protest was,... En de lijnrechter dan! 5x buitenspel van Ajax en niet gevlagd...
Over de commentaren van Van Der Maelen ben ik niet akkoord. Van Nieuwenhuyse ging zwaar op Thomas in. Dus ik versta niet waarom heel het stadion op zijn dak zat :?
Conclussie: Ajax verdiend gewonnen hoewel de 0-3 overdreven is, en Espagnol en Ajax zijn geen spek voor onzen bek :wink:
Alvast veel succes in het Oostblok! :lol:
For King & Country
Plaats reactie