The Simpsons
- 97Th Division
- Lid
The Simpsons
Nog iemand die naar deze meesterlijk animatieserie kijkt ?
Voor degene die niet weten wat het is (schaam je ) hij komt iedere vrijdag op veronica rond 7 uur tot kwart voor 8 (2 afleveringen achter elkaar)
Voor degene die niet weten wat het is (schaam je ) hij komt iedere vrijdag op veronica rond 7 uur tot kwart voor 8 (2 afleveringen achter elkaar)
Day Of Judgement God Is Calling.Underneath The War Pigs Crawling.Begging Mercy For The Saints.Satan Laughs And Spreads His Wings
War Pigs - Black Sabbath
War Pigs - Black Sabbath
- Darryl
- Lid
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
- Guido
- Lid
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- Harro
- Lid
- Guido
- Lid
- Robin V
- Lid
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- 97Th Division
- Lid
Ah toch veel mensen die het kijken
Hopelijk gaan ze in Nederland ook 17e seizoen uitzenden want die van het 14e seizoen heb ik nu wel vaak genoeg gezien
Ikzelf kijk vrijwel iedre dag , ik heb seizoen 1 t/m 7 compleet op dvd en nog de serie Classics compleet en nog meer dvd's
Plus ben verzamelaar ervan en op mijn vakantie in Amerika wist ik niet wat ik allemaal moest meenemen uiteindelijk heb ik een Koekoeksclock meegenomen maar dan de versie van Moe's Tavern waarbij ieder uur Homer eruit komt en het aantal WooHoo roept als hoelaat het is en een pratende Homer pop met sensor die je op je dashboard kan zetten en hij reageert dan op je rijstijl
Zo heb ik nog veel meer dingen dus zoals jullie WO2 verzamelen verzamel ik Ameriká's favoriete familie
p.s. Futurama kende ik ook al jah zal me altijd bijblijven wat Bender zei : '' Bite My Shiny Metal Ass ''
Hopelijk gaan ze in Nederland ook 17e seizoen uitzenden want die van het 14e seizoen heb ik nu wel vaak genoeg gezien
Ikzelf kijk vrijwel iedre dag , ik heb seizoen 1 t/m 7 compleet op dvd en nog de serie Classics compleet en nog meer dvd's
Plus ben verzamelaar ervan en op mijn vakantie in Amerika wist ik niet wat ik allemaal moest meenemen uiteindelijk heb ik een Koekoeksclock meegenomen maar dan de versie van Moe's Tavern waarbij ieder uur Homer eruit komt en het aantal WooHoo roept als hoelaat het is en een pratende Homer pop met sensor die je op je dashboard kan zetten en hij reageert dan op je rijstijl
Zo heb ik nog veel meer dingen dus zoals jullie WO2 verzamelen verzamel ik Ameriká's favoriete familie
p.s. Futurama kende ik ook al jah zal me altijd bijblijven wat Bender zei : '' Bite My Shiny Metal Ass ''
Day Of Judgement God Is Calling.Underneath The War Pigs Crawling.Begging Mercy For The Saints.Satan Laughs And Spreads His Wings
War Pigs - Black Sabbath
War Pigs - Black Sabbath
- Charly1975
- Lid
Volgens mij is het officieel de langst lopende animatieserie ter wereld. Ze maken het nog steeds.Harro schreef:Voor de mensen die niet weten wat het is? The Simpson bestond al toen moest jij nog geboren worden!
B.t.w. ik was al geboren
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
- Lucid
- Lid
Alle Simpsons-afleveringen zijn online te bekijken op deze site!
http://www.rapetheweb.com/cartoons/ (klikken op cartoon portal)
Naast alle simpsons-afleveringen kun je ook kijken naar:
- South Park
- Family Guy
- Futurama
- American Dad &
- Drawn Together
http://www.rapetheweb.com/cartoons/ (klikken op cartoon portal)
Naast alle simpsons-afleveringen kun je ook kijken naar:
- South Park
- Family Guy
- Futurama
- American Dad &
- Drawn Together
Ik ook. Ik kan mij nog herinneren dat Veronica het een tijdje nagesynchroniseerd heeft uitgezonden met een Nederlandstalige Bart Simpson en een Nederlandse Homer.Charly1975 schreef:B.t.w. ik was al geboren
Teveel geld voor te weinig kijkers, waarschijnlijk. Geld is vermoedelijk ook de reden waarom ze oude afleveringen van The Simpsons uitzenden. Die worden altijd goed bekeken en zijn minder duur voor een televisiestation dan de nieuwste afleveringen.Robin Vercammen schreef:Ook van Family Guy vraag ik me af waarom ze dit slechts enkele maanden gespeeld hebben...
The face of tyranny is always mild at first.
— Racine
— Racine