ben ik zeker met je eens!dwayne schreef:Happy hardcore is.. nouja.. happy
Hardcore valt wel mee (luister ik ook soms)
hardcore enzo is wel leuk voor op een feestje
Happy Hardcore is meer voor apres-skiejuuuh

ben ik zeker met je eens!dwayne schreef:Happy hardcore is.. nouja.. happy
Hardcore valt wel mee (luister ik ook soms)
hardcore enzo is wel leuk voor op een feestje
Tiesto is ook wel vet! Jumpstyle is ook wel mooi, vind het beter klinken dan sommige Hardcore nummers. Maar niets gaat boven Angerfist.Justin schreef:Nee ook geen happy hardcoreWel DJ Tiesto en ik vind een beetje Jumpstyle ook wel vet
Als je dat gaat draaien krijg je van mij bekertje naar je kop gegooidShifty schreef:Opzich is Hardcore en Jumpstyle al fout genoeg![]()
Anyways , goeie clubmuziek afgewisselt met een Nederlandse klassieker is altijd leuk !
op outdoor iig wel, en het was volgens mij ook goed geluktalex schreef:Als je dat gaat draaien krijg je van mij bekertje naar je kop gegooidShifty schreef:Opzich is Hardcore en Jumpstyle al fout genoeg![]()
Anyways , goeie clubmuziek afgewisselt met een Nederlandse klassieker is altijd leuk !Lekker stampen en los gaan, dat is toch de bedoeling van een feest
![]()
Goete morguh! Die bass speelster is even lekker bezig daar..Shifty schreef:Vrij fout maar ook een leuke plaat .. altijd leuk voor een feestje.
http://www.youtube.com/watch?v=bdRaLuKhobU
Vreselijk nummer...Echt van dat ''One Day Fly'' niveau.Cas schreef:Starkoo / Apres Ski draaien valt altijd wel goed.
Marco Borsato -Rood
Toppertje
De gebroeders Ko
Boten Anna
Everybody dance now
enz enz