Andere hobbie's naast wo2
- Michael
- Lid
- Contacteer:
- Miesjel
- Lid
wow heel veel hobby's.. de term zoek een hobby gaat hier zeker niet meer op? 
Mijn hobby's:
-Zuipen
-Gamen (Return to castle Wolfenstein als Sandstorm)
-Tv kijken
-Muziek luisteren (Vooral top-40)
-Meisjes
-Spieren kweken
En euh roel, je moet er toch wat voor over hebben om zo'n gezellige stad te bereiken. (zie eerste reply van roel) Ga je ook ooit uit in Ehv?

Mijn hobby's:
-Zuipen
-Gamen (Return to castle Wolfenstein als Sandstorm)
-Tv kijken
-Muziek luisteren (Vooral top-40)
-Meisjes
-Spieren kweken
En euh roel, je moet er toch wat voor over hebben om zo'n gezellige stad te bereiken. (zie eerste reply van roel) Ga je ook ooit uit in Ehv?
-
- Lid
- Michael
- Lid
- Contacteer:
- gilles
- Lid
- Zwikbeer1
- Lid
-
- Lid
- Brianlinden
- Lid
- Daan
- Lid
- Contacteer:
Naast WO2:
+ Voor een deel m'n werk
+ Formule 1 en andere autosport
+ Internet
+ Eigen homepage bouwen èn onderhouden.
+ Voor een deel m'n werk
+ Formule 1 en andere autosport
+ Internet
+ Eigen homepage bouwen èn onderhouden.
"Klagt nicht, kämpft!"
Info gezocht over Wiking en de nederlandsche vrijwilligers van de Waffen-SS.
http://www.wiking-ruf.com
Info gezocht over Wiking en de nederlandsche vrijwilligers van de Waffen-SS.
http://www.wiking-ruf.com
- LKP
- Lid
- Contacteer:
Naast wo2:
- Pretparken, ik ben sinds een jaar helemaal verslaafd aan pretparken. Ga gemiddeld een keer of tien naar Six Flags Holland. Ik ben 2x in Disney te vinden dit jaar (waarvan één al voorbij helaas). Daarnaast ga ik ook nog naar diverse andere parken als Bobbejaanland, de Efteling, Warner Bros Movie World Germany, Europapark, Heidepark en Phantasialand. Volgend jaar ga ik een trip maken naar Spanje. En over twee of drie jaar is de planning om naar Amerika te gaan, het rollercoaster walhalla
- Muziek, ik draai af en toe met mijn neef bij drive inn shows. Voornamelijk jaren 70, 80, 90 muziek. Daarnaast in de zomer ook Latin parties, jammie jammie
- Martial Arts, op het moment doe ik even niks, maar heb Judo, Jiu Jitsu, Aikido en heel kort Ving Tsun getraint. Na deze rust wil ik verder gaan, waarschijnlijk, met Jiu Jitsu en Kickboxen. Maar ik moet even zien hoe dit in te plannen is met school (rotschool ook altijd...
)
-Films, ik ben gek op films, wo2 films natuurlijk, maar ook goede actie films en komedie films ben ik gek op.
- Fitness, combi tussen cardio en gewichten.
En er zijn nog zat andere dingen, maar die draaien op het moment op een laag pitje.
- Pretparken, ik ben sinds een jaar helemaal verslaafd aan pretparken. Ga gemiddeld een keer of tien naar Six Flags Holland. Ik ben 2x in Disney te vinden dit jaar (waarvan één al voorbij helaas). Daarnaast ga ik ook nog naar diverse andere parken als Bobbejaanland, de Efteling, Warner Bros Movie World Germany, Europapark, Heidepark en Phantasialand. Volgend jaar ga ik een trip maken naar Spanje. En over twee of drie jaar is de planning om naar Amerika te gaan, het rollercoaster walhalla

- Muziek, ik draai af en toe met mijn neef bij drive inn shows. Voornamelijk jaren 70, 80, 90 muziek. Daarnaast in de zomer ook Latin parties, jammie jammie

- Martial Arts, op het moment doe ik even niks, maar heb Judo, Jiu Jitsu, Aikido en heel kort Ving Tsun getraint. Na deze rust wil ik verder gaan, waarschijnlijk, met Jiu Jitsu en Kickboxen. Maar ik moet even zien hoe dit in te plannen is met school (rotschool ook altijd...

-Films, ik ben gek op films, wo2 films natuurlijk, maar ook goede actie films en komedie films ben ik gek op.
- Fitness, combi tussen cardio en gewichten.
En er zijn nog zat andere dingen, maar die draaien op het moment op een laag pitje.
-
- Lid
- Contacteer:
- LKP
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
- Martijn
- Lid
- Contacteer:
Toevallig ook lid van themepark.nl?Naast wo2:
Pretparken en kermissen behoren ook tot mijn hobby, maar waarschijnlijk minder fanatiek als jij. Bij mij ontbreekt op het moment een beetje het geld en de tijd.

"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"