Andere hobbie's naast wo2
- LKP
- Lid
- Contacteer:
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Ben deze week woensdag nog naar het pretpark warner bros movie world geweest,was niet zo groot als wat ik had gedacht.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- Martijn
- Lid
- Contacteer:
Mijn naam daar is Space, maar ik kom daar maar af en toe nog eens. Heb denk ik al een jaar niet meer gepost daar. Ik vind het forum niet erg leuk. Wordt naar mijn mening veel te veel gemodereerd en niet alle mensen daar spreken mij aan. Bovendien ben ik ook erg van de kermiskant en dat is een ondergeschoven kindje daar.
Maar de tripreports en het nieuws over pretparken vind ik daar erg interessant, dus nieuwswaarde heeft het forum zeker!
Maar de tripreports en het nieuws over pretparken vind ik daar erg interessant, dus nieuwswaarde heeft het forum zeker!
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
- LKP
- Lid
- Contacteer:
Hehe daar sla je de spijker op zijn kop. Ik zit met nog een vriend op dat forum en wij vinden precies hetzelfde. Moderators zijn er veels te nadrukkelijk aanwezig. En sommige topics gaan echt nergens over. Ik zit er ook meer voor het nieuws en de tripreports. Vooral van de Amerika trips zijn heel leuk om de foto's van te zien.
Met kermissen heb ik zelf minder. Vind het altijd veel minder leuk als pretparken iig.
Met kermissen heb ik zelf minder. Vind het altijd veel minder leuk als pretparken iig.
- Martijn
- Lid
- Contacteer:
Nu is het ook wel moeilijk zo'n groot forum op een goede manier leiden, maar ik denk dat ze daar teveel op de regeltjes zijn. Ze beweren op te staan om meer leden te krijgen, maar aan de andere kant willen ze het maar al te graag bij hun groepje houden naar mijn mening. De regel die mij het meeste irriteert is de 100 post regel om in de off topic te mogen posten, Belachelijk! Al ben je drie jaar lezend lid, zoals ik, maar je post weinig mag je je medeforummers niet beter leren kennen door ook in de off topic te mogen posten.
Een ander belachelijk voorstel was de sollicitatiebrief om je te mogen registreren op themepark.nl. Die regels maken het mij dat ik me daar niet thuis voel. Maar lezen doe ik zoals ik zei dus wel, en de hobby blijft ook!
Een ander belachelijk voorstel was de sollicitatiebrief om je te mogen registreren op themepark.nl. Die regels maken het mij dat ik me daar niet thuis voel. Maar lezen doe ik zoals ik zei dus wel, en de hobby blijft ook!
-
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
-Formule1 Volgen.
-Fietsen
-Skeeleren
-Schaatsen
-Computeren
-Site bouwen
-Fietsen
-Skeeleren
-Schaatsen
-Computeren
-Site bouwen
Ga surfen naar http://www.martijn-roes.nl
- wiersma
- Lid
- Brianlinden
- Lid
- Martijn
- Lid
- Contacteer:
Ja nogal, maar ja als het je hobby is...oh ja nog meer sex(of klinkt dat een beetje oversexed)hahahahhalol
Wel een vriendelijk, maar dringend verzoek om ons niet met die hobby lastig te vallen.
En hoewel ik het met een knipoog zeg, bedoel ik toch ook met een serieuze ondertoon.
- Miesjel
- Lid
Nou ik vraag me af hoe YPPY en Lapijntje hierop zullen reagerenBrianlinden@leiden schreef:Dat is een passie van ons allemaalwiersma schreef:hobby's dus hmmm
ehm sex
nog meer sex
sex met meerdere vrouwen
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
De oplossing, dat is het probleem.