Werk met betrekking op Wo2
-
- Lid
Werk met betrekking op Wo2
Ik was benieuwd wie er werk heeft op dit forum dat betrekking heeft op de tweede wereldoorlog?
of is iedereen vooral bezig met zijn of haar hobby zoals ik(enigzins wel uti de hand gelopen hobby:P)?
[Edit Martijn]Even de topictitel aangepast, zo dekt het volgens mij meer de lading
of is iedereen vooral bezig met zijn of haar hobby zoals ik(enigzins wel uti de hand gelopen hobby:P)?
[Edit Martijn]Even de topictitel aangepast, zo dekt het volgens mij meer de lading
-
- Lid
-
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
- leieboordbewoner
- Lid
- Contacteer:
- leieboordbewoner
- Lid
- Contacteer:
Ik heb me misschien een beetje verkeerd uitgedrukt. Natuurlijk kost dit ook inspanningen, misschien zelfs meer dan een gewone kantoorjob (niet dat een kantoorjob te min is) omdat je met mensen bezig bent en alles zo geboeid mogelijk moet aanbrengen.
Maar werken staat voor mij persoonlijk voor geld verdienen. Vrijwilligerswerk doe je om je steentje bij te dragen bij iets. Werken doe je omdat het moet om geld in het lade te brengen om te leven (en militaria te kopen
).
Maar nu ga ik even offtopic...
Maar werken staat voor mij persoonlijk voor geld verdienen. Vrijwilligerswerk doe je om je steentje bij te dragen bij iets. Werken doe je omdat het moet om geld in het lade te brengen om te leven (en militaria te kopen

Maar nu ga ik even offtopic...
For King & Country
- TommoVich
- Lid
- Contacteer:
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 13 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Re: Werk met betrekking op Wo2
Ja! Ik werk als vrijwilliger op een forum over de Tweede Wereldoorlog. Het forum is te vinden op http://wo2forum.nl/karell schreef:Ik was benieuwd wie er werk heeft op dit forum dat betrekking heeft op de tweede wereldoorlog?

Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Polte
- Lid