Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Je moet inderdaad met de trein naar Naarden Bussem, daarvandaan gaat er altijd wel een bus naar Huizen, ik heb geen busnummer opgeschreven, er gaat er volgens mij elke 10 min wel een, het is trouwens 4 strippen, en je moet uitstappen op het bustation bij Huizen.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
sobel schreef:Je moet inderdaad met de trein naar Naarden Bussem, daarvandaan gaat er altijd wel een bus naar Huizen, ik heb geen busnummer opgeschreven, er gaat er volgens mij elke 10 min wel een, het is trouwens 4 strippen, en je moet uitstappen op het bustation bij Huizen.
Thank you
Zo moet het lukken...Klop, Klop, Klop.
Dean
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Katse kut! Dat kost mij 27 euro retour gek, alleen al kosten voor de trein ! Ja doei! Ik neem de volgende meeting wel ergens in het oosten van nederland
Ellen schreef:Katse kut! Dat kost mij 27 euro retour gek, alleen al kosten voor de trein ! Ja doei! Ik neem de volgende meeting wel ergens in het oosten van nederland
Er is een beurs in Zwolle binnenkort, zal ff exacte datum opzoeken.