Leden stellen zich voor - deel 4

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Sjoerd »

Deel nummer vier alweer. Ben je nieuw op het forum? Stel je hier even voor!
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Toby
Lid
Berichten: 209
Lid geworden op: 13 sep 2006, 17:59

Bericht door Toby »

Ik zit hier pas even op het forum dus ik zal me even voorstellen...
Ik heet *** en ben *** jaar
Mijn hobies zijn boogschieten en taekwondo en wo2 verzamelen ookal heb ik nog niks ik ga beginnen. :)

Ik woon in ***
Dat was het wel zo'n beetje. :)

Edit: 16okt2018, op verzoek geanonimiseerd
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Welkom Toby! Veel plezier hier! :)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Bericht door Charly1975 »

UnKnOwN schreef:Ik zit hier pas even op het forum dus ik zal me even voorstellen...
Ik heet *** en ben *** jaar
Mijn hobies zijn boogschieten en taekwondo en wo2 verzamelen ookal heb ik nog niks ik ga beginnen. :)

Ik woon in ***
Dat was het wel zo'n beetje. :)
Zo unknown ben je nu dus niet meer. Welkom op dit forum :wink:
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Brian
Lid
Berichten: 184
Lid geworden op: 01 nov 2006, 13:35
Locatie: Deventer

Bericht door Brian »

Hallo mensen!
Ben net geregistreerd op dit forum en laat ik mij in mijn eerste post maar voorstellen :P

Ik ben Brian, kom uit Deventer, ben 16 jaar oud... hobby's zijn: Voetbal, Muziek, Lui zijn :wink:
Ik ben nu zo'n jaar of 9 geïnteresseerd in wo2 en dan met name operaties in de ETO...

Dat was het wel zo'n beetje!

MvG
Brian
"If you can read this, thank a teacher! If you are reading it in English, Thank a Veteran."
Wouter
Lid
Berichten: 1174
Lid geworden op: 24 apr 2006, 19:30
Locatie: Deventer

Bericht door Wouter »

Eindelijk een normale account Brian :P
Deas Gu Cath
Gebruikersavatar
Goof
Lid
Berichten: 236
Lid geworden op: 23 nov 2006, 18:43
Locatie: 's-Gravenzande

Bericht door Goof »

Hallo, ik heb me net vandaag aangemeld. Ik was al lid van het WO1 forum, maar ik heb ook belangstelling voor WO2.
Ik heet eigenlijk Hans. Mijn nickname is de verzetsnaam van mijn vader in WO2. Een bunker uit deze oorlog staat op nog geen 10 meter van mijn huis, want mijn woonplaats lag binnen de vesting Hoek van Holland. Er staan en stonden hier erg veel bunkers. Daar zal ik nog wel eens iets over publiceren, maar eerst ga ik eens lekker in dit forum lezen. Goed werk!
Wie uit de geschiedenis niets leert moet dulden dat deze zich steeds herhaalt.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Hey Hans,

Hartelijk welkom op het forum! Veel leesplezier, en ik ben benieuwd naar "jouw" stukje vesting Hoek van Holland en wat je erover schrijft!

Groeten,

Roeland
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
toonqvp4
Lid
Berichten: 56
Lid geworden op: 29 nov 2006, 18:55
Locatie: Oost Souburg

Bericht door toonqvp4 »

Ik ben net nieuw hier,ik moet me alleen even overnieuw voorstellen :oops: .

Mijn naam is Anthony 25 jaar oud woonachtig in Oost Souburg nickname toonqvp4 dat heeft te maken met mijn andere hobby en de forums daarvan nl alfa romeo's.
ben al lang geeintereseerd in ww2 en bunkers voornamelijk hoe deze zich heeft afgespeeld op walcheren.de ineresse in bunkers komt doordat mijn ouders een caravan hebben in Groot Valkenisse waar in de omgeving veel bunkers zijn teug te vinden.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Hey Toon,

Welkom op het forum! Zoals je misschien gezien hebt, ben je de 2e bunkerfanaat die zich in korte tijd heeft aangemeld. Goof heeft pas nog een kaart geplaatst met de bunkers uit Hoek v Holland..

Met zhukov kan je zat babbelen over Alfa Romeo's.. :)

Prettig verblijf hier!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
rood
Lid
Berichten: 926
Lid geworden op: 19 jul 2006, 15:50
Locatie: Dirksland

Bericht door rood »

Welkmo Toon!
Gebruikersavatar
Goof
Lid
Berichten: 236
Lid geworden op: 23 nov 2006, 18:43
Locatie: 's-Gravenzande

Bericht door Goof »

Welkom Toon! Altijd leuk om nieuwe bunkerliefhebbers erbij te hebben. Volgens mij moet er op Walcheren nog aardig wat staan.
Wie uit de geschiedenis niets leert moet dulden dat deze zich steeds herhaalt.
dwayne
Lid
Berichten: 1036
Lid geworden op: 04 mar 2006, 21:05

Bericht door dwayne »

Welkom! :P
toonqvp4
Lid
Berichten: 56
Lid geworden op: 29 nov 2006, 18:55
Locatie: Oost Souburg

Bericht door toonqvp4 »

@ goof ja dat klopt er staat hier genoeg,bij Dishoek staat bijv nog een telefoonschakelbunkertje,op zich niet zo bijzonder maar je kan de geschilderde raampjes nog goed zien en dat maakt hem voor mij zo gaaf.

En in Zoutelande zijn 2 bunkers gerestaureerd en in Vlissingen 1 en die zijn ingericht als museum.
Gebruikersavatar
Goof
Lid
Berichten: 236
Lid geworden op: 23 nov 2006, 18:43
Locatie: 's-Gravenzande

Bericht door Goof »

Mooi! Er zijn al eens wat bunkers gepost uit Biggekerke. Die vind je onder de speciale bunkerafdeling.
Er zijn redelijke kaarten voorhanden op het NIMH inDen Haag (zie hun website). Ik ben benieuwd naar meer!
Wie uit de geschiedenis niets leert moet dulden dat deze zich steeds herhaalt.
Plaats reactie