Leden stellen zich voor - deel 4
- panzer lehr
- Lid
-
- Lid
Re: Leden stellen zich voor - deel 4
Ik zal mij ook maar even voor stellen. Mijn naam is harry en kom uit de omgeving van
de vredepeel en heb 2 kids. Ik verzamel al een jaar of 14 nu waarvan ik al 10 jaar lid ben van de nvbmb.
Ik zal meer een lezer zijn dan een poster maar waar ik kan helpen doe ik dit graag.
de vredepeel en heb 2 kids. Ik verzamel al een jaar of 14 nu waarvan ik al 10 jaar lid ben van de nvbmb.
Ik zal meer een lezer zijn dan een poster maar waar ik kan helpen doe ik dit graag.
Welke richting(en) verzamel je zoal? Welkom hier!
"Luctor et Emergo"
Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
-
- Lid
Hoi voornamelijk Duits en dan vooral wende kleding. Engels heb ik ook
wel het een en anders maar dit is niet mijn hoofd verzamel doel.
wel het een en anders maar dit is niet mijn hoofd verzamel doel.
-
- Lid
Hallo allemaal ,
Bijdeze zal ik me even voorstellen mijn naam is Roy ben 28jr. Woon in het altijd zonnige Simpelveld . Ben al sinds kleins af aan geïnteresseerd in alles wat met Wo2 te maken heeft,
Sinds enkele jaren ren ik met me detector door het bos en verzamel nu sinds een jaartje Wo2 spullen alleen ik weet nog niet echt welke kant ik op wil. Misschien dat ik via het forum interesse krijg voor een bepaalde eenheid/onderdeel.
M.g.v Roy
Bijdeze zal ik me even voorstellen mijn naam is Roy ben 28jr. Woon in het altijd zonnige Simpelveld . Ben al sinds kleins af aan geïnteresseerd in alles wat met Wo2 te maken heeft,
Sinds enkele jaren ren ik met me detector door het bos en verzamel nu sinds een jaartje Wo2 spullen alleen ik weet nog niet echt welke kant ik op wil. Misschien dat ik via het forum interesse krijg voor een bepaalde eenheid/onderdeel.
M.g.v Roy
Der Spiener
- Haubtspinner
- Lid
Hallo Roy,
Fijn dat het uiteindelijk gelukt is om je toch aan te melden. ( special thanks to Proos )
Welkom.
Fijn dat het uiteindelijk gelukt is om je toch aan te melden. ( special thanks to Proos )
Welkom.
Voorheen bekend als einer-spinnt-immer op dit forum.
- panzer lehr
- Lid
-
- Lid
Hey allemaal,
Ik ben Johan, 33jaar jong en heb 2 kinderen waarvan een al weer 6 is.
Ik verzamel al ruim 10 jaar Wo2 spullen, en handel er ook véél in.
Soms ga ik met vrienden naar de duinen e.d. om te zoeken.
Als je vragen hebt, stel ze gerust!
Ik ben Johan, 33jaar jong en heb 2 kinderen waarvan een al weer 6 is.
Ik verzamel al ruim 10 jaar Wo2 spullen, en handel er ook véél in.
Soms ga ik met vrienden naar de duinen e.d. om te zoeken.
Als je vragen hebt, stel ze gerust!
- michiel01
- Lid
- Bas ww2
- Lid
Welkom allemaal veel plezier en succes hier 

altijd opzoek naar FLAK items
- Abc
- Lid
Nieuweling
Hallo medeleden,en beheerders
Ik ben pas nieuw op dit forum en heb eerst al eens goed gekeken
Hier worden echt mooie spullen aangeboden waar je van denkt dat het er eigenlijk niet meer zou zijn
Ik wil graag meer weten en ook vooral veel leren over oa de echtheid van spullen.
Bijvoorbeeld bij spelden en medailles weet ik vaak niet hoe ik zie of het echt of replica is.
Hoop hier wat meer te leren en hoop dat er mensen zijn hier die ook info willen geven
Groeten Danny
Ik ben pas nieuw op dit forum en heb eerst al eens goed gekeken
Hier worden echt mooie spullen aangeboden waar je van denkt dat het er eigenlijk niet meer zou zijn
Ik wil graag meer weten en ook vooral veel leren over oa de echtheid van spullen.
Bijvoorbeeld bij spelden en medailles weet ik vaak niet hoe ik zie of het echt of replica is.
Hoop hier wat meer te leren en hoop dat er mensen zijn hier die ook info willen geven
Groeten Danny
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 17 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Welkom Danny, ik heb je berichtje verplaatst uit 'over het forum' en samengevoegd in dit centrale voorsteltopic.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- uniformverzamelaar
- Lid
Hallo iedereen,
mijn naam is Guy en ben afkomstig uit België.
Mijn passie gaat naar het verzamelen van Belgische militaire uniformen en hoofddeksels vanaf 1830 tot op de dag van heden.
Om mijn passie wat te beperken verzamel ik enkel de Service dress en de Gala uniformen in de hoofdzaak van officieren.
Voor de periode van voor 1914 (wat men in België ook wel eens de gekleurde periode noemt) heb een een zwakte.
In deze periode maak ik niet zoveel onderscheid tussen de officieren en de soldaten als ze maar kwalitatief van hoogstaande aard zijn.
Dus de oorlogen (oa 14-18 en 40-45, de Korea oorlog enz....) zijn maar bepekte tijdstippen in mijn verzameling en verdienen ook niet meer aandacht dan de andere periodes.
Mochten er nog vragen zijn, laat maar horen.
Groeten
Guy
ps. ik ben reeds meer dan 40 jaar verzamelaars van deze zaken.

mijn naam is Guy en ben afkomstig uit België.

Mijn passie gaat naar het verzamelen van Belgische militaire uniformen en hoofddeksels vanaf 1830 tot op de dag van heden.

Om mijn passie wat te beperken verzamel ik enkel de Service dress en de Gala uniformen in de hoofdzaak van officieren.
Voor de periode van voor 1914 (wat men in België ook wel eens de gekleurde periode noemt) heb een een zwakte.
In deze periode maak ik niet zoveel onderscheid tussen de officieren en de soldaten als ze maar kwalitatief van hoogstaande aard zijn.
Dus de oorlogen (oa 14-18 en 40-45, de Korea oorlog enz....) zijn maar bepekte tijdstippen in mijn verzameling en verdienen ook niet meer aandacht dan de andere periodes.
Mochten er nog vragen zijn, laat maar horen.
Groeten
Guy
ps. ik ben reeds meer dan 40 jaar verzamelaars van deze zaken.
- michiel01
- Lid
-
- Lid