Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Justin schreef:Ja ik zit ook op de Philips, lekker proefwerkweek
Maarre, hoe oud ben je dan? Zit je in de 2e, 3e, 4e of waar?
Hoe oud zou ik zijn? omgedraaide van 51
Zit in T4A, jij?
Offtopic: heb je effe toegevoegd op msn.
Owh sorry niet gelezen
Praat wel verder op msn
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
Jongens, slowchat en/of off-topic gebrabbel beperken tot het hiervoor bestemde slowchat-topic. Dit topic is alleen om jezelf eventjes te introduceren.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Ik ben Michiel en ik woon in Limburg ( Belgisch Limburg ). Ik heb interesse in wo2 sinds mijn 5de studiejaar en verzamel oorlogsfilms. Buiten wo2 hou ik nog zéér veel van fietsen. Ik zit op het derde jaar STW
HMS Renown schreef:Aangezien ik me ook nog niet voorgesteld heb...
Ik ben Michiel en ik woon in Limburg ( Belgisch Limburg ). Ik heb interesse in wo2 sinds mijn 5de studiejaar en verzamel oorlogsfilms. Buiten wo2 hou ik nog zéér veel van fietsen. Ik zit op het derde jaar STW
Waar woon je precies in Limburg? Ik fiets namelijk ook redelijk graag en heb een aantal jaren terug eens een fiets-zevendaagse gedaan in Limburg.
Ik ben al even actief op dit forum, maar nog niet echt lang.
Ik ben Sander, toon al 5 jaar intresse in Tweede Wereldoorlog, ben al wat beurzen afgegaan maar nog steeds niets gekocht. (wist niet wat ik zou verzamelen.) Ik ben een Belg (lekker goed voor de wapenwet ) Buiten WO2 verzamelen doe ik aan voetbal en turnen, en ik ben ook nog eens jobstudent
Zekerheden maken oorlogen mogelijk, onzekerheden de vrede.
Ik ben mitchell, 14 jaar. De 2e WO boeit me al een jaar. Het meest ben ik ofwel over de 101ste airborne dingen aan het zoeken op internet, ofwel over de wapen's. Ik heb zelf geen verzameling omdat ik dat niet hoef. Misschien over 2 jaar. Ik heb wel legerpoppetjes, maar daar doe ik bijna niks mee. Ik ben wel van plan om een battlefield te maken van het dorpje Carentan.
//edit:
Let op je spelling, gebruik voortaan hoofdletters en denk een beetje na over de punten en de komma's.
Groet,
Dodo
Laatst gewijzigd door sgt mitchell op 22 apr 2007, 21:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Hallo, ik ben Tom en ik ben nieuwe op die intressante forum. Ik hoop dat als ik vragen heb mensen me de weg rond kunnen leiden. Meer info word later ge-add [Emoticons verwijdert]
By the way, dit forum heeft ontzettend grappige, leuke emoticons.
Groetjes
Allereerst welkom op het forum. Ik moet je er helaas wel meteen op wijzen dat het niet de bedoeling is om in een post tientallen emoticons te plaatsen.