Van harte welkom op het forum

Nieuwe leden altijd welkom!German-collector schreef:Ik zal me ook nog even voorstellen.
Ik ben Alexander en ik ben 18 jaar oud. Heel me leven al geïnteresseerd door militaria. Heb nu 3 jaar een detector en heb daar veel militaria mee gevonden. Ben sinds mei van dit jaar begonnen met militaria kopen voor een verzameling. Begonnen met een ijzeren kruis uit wo1 en sinds dien heb ik een beetje de verzamelkoorts te pakken.
Ik hoop via dit forum meer te weten te komen over mijn interesses en te zien wat anderen allemaal hebben verzameld!
Er komt qua verzamelingen genoeg voorbij op het forum. En wat het militaria verzamelen betreft, stel je vragen.German-collector schreef: Ik hoop via dit forum meer te weten te komen over mijn interesses en te zien wat anderen allemaal hebben verzameld!
Mink, maak daar eens goede foto's van en zet ze op "Marktplaats/bazar". Er zijn mensen die deze richting verzamelen!Mink schreef:Hallo ik ben Mink...
Een paar jaar later kocht ik allemaal Nederlands naoorlog spul (wil ik nu een deel van verkopen)