Leden stellen zich voor - deel 4
- Sherman
- Lid
hallo,
ik wil mij ook even voorstellen.
ik ben Ruben, 14 jaar oud, en al jaren geintereseerd in de tweede wereldoorlog. vooral het materieel spreekt wij aan. (spitfire, willys, sherman, b25 enz, zolang het maar geallieerd is ).
ik heb geen verzameling met wo2 atributen, maar wat niet is, kan later altijd nog komen
aangezien ik niet hou om over mijzelf te praten, hou ik het hier maar bij .
Groeten,
Ruben
ik wil mij ook even voorstellen.
ik ben Ruben, 14 jaar oud, en al jaren geintereseerd in de tweede wereldoorlog. vooral het materieel spreekt wij aan. (spitfire, willys, sherman, b25 enz, zolang het maar geallieerd is ).
ik heb geen verzameling met wo2 atributen, maar wat niet is, kan later altijd nog komen
aangezien ik niet hou om over mijzelf te praten, hou ik het hier maar bij .
Groeten,
Ruben
Nuts!
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- mannerheim
- Lid
- pvt Herrie
- Lid
Re: World War Relics.
Als je msn hebt dan wil ik graag met jou in contact komeneabe80 schreef:Hallo,
Ik had me al eens voorgesteld op dit forum,maar nu stel ik mezelf voor als World War Relics.Ik ben sinds 3 maanden proffesioneel begonnen met de verkoop van orginele WO 2 items.Jaren terug ben ik begonnen met werken voor diverse museua.Ik geef ondersteuning bij aankopen en tentoonstellingen.Zowel in Nederland als Duitsland en Frankrijk.
Ook geef ik lezingen op scholen.Nu ben ik bezig met de gewone verzamelaars onder ons.Daar ik veel contacten heb in buitenland kan ik ook veel items goedkoop leveren met niet goed geld terug garantie.Ik hoop nog veel plezierige contacten op dit forum op te doen en mischien tot ziens.
ps. Als je naar iets op zoek bent mag je mij altijd mailen,dan kijk ik wat ik voot jou kan doen.
-
- Lid
- Von Pratt
- Lid
- Contacteer:
Welkom Kirsten,
Tof dat je je verdiept in WO2, hopelijk kan het forum je nog wat meer bieden...en kan je ons ook wat bijleren
Mvg,
Von Pratt
PS: Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor alle andere nieuwe leden
Tof dat je je verdiept in WO2, hopelijk kan het forum je nog wat meer bieden...en kan je ons ook wat bijleren
Mvg,
Von Pratt
PS: Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor alle andere nieuwe leden
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
- Charly1975
- Lid
- Tovarisj
- Lid
Ik wil me eigenlijk nog even voorstellen, aangezien ik dat niet gedaan heb toen ik me aanmeldde. Daarna kon ik een tijd niet op mijn computer dus heb ik ook niets gepost. Maar.. ik ben terug! (Hoezee!)
Mijn naam is Richard, woonachtig in Zuid-Holland, te Hardinxveld-Giessendam, bekend om de refo's. Ik ben 17 jaar oud, 27 juni jarig. Ik interesseer me vooral voor de Duitsers en Sovjets.
Verder zit ik op het gymnasium te Gorinchem (examens..) en ben ik communist en atheïst.
Mijn naam is Richard, woonachtig in Zuid-Holland, te Hardinxveld-Giessendam, bekend om de refo's. Ik ben 17 jaar oud, 27 juni jarig. Ik interesseer me vooral voor de Duitsers en Sovjets.
Verder zit ik op het gymnasium te Gorinchem (examens..) en ben ik communist en atheïst.
Ik ga sterven, maar ik geef me niet over. Vaarwel moederland. 20/VII-41
- arneken
- Lid
- Contacteer:
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer: