Leden stellen zich voor - deel 4

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
DePlaagGeest
Lid

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Berichtdoor DePlaagGeest » 28 mei 2020, 17:09

Hallo Iedereen, :)

Ik ben DePlaagGeest.. zo'n 4 maandjes actief nu hier. Via Google ben ik hier terecht gekomen en omdat hier veel info te vinden is en er mensen zijn die er verstand van hebben. Altijd al veel interesse gehad in de 2de Wereld Oorlog over het ontstaan en waarom.. en ben me pas de laatste maanden gaan verdiepen in de geschiedenis van de NSB en het Verzet, en alles wat bij de collaboratie en het verzet komt kijken. Vandaar dat ik dit nu ook voornamelijk verzamel en misschien wel ooit kan in bruikleen kan zetten in een Museum).

Mocht er iemand hier tips, hints, verkoop of andere dingen over weten.. dan hoor ik het maar al te graag. :)

DePlaagGeest :+

patrickh
Lid

Berichtdoor patrickh » 28 mei 2020, 23:13

Welkom, kerel!

Pak88
Lid

Berichtdoor Pak88 » 30 jun 2020, 19:36

ik ben niet meer helemaal nieuw, maar had nog nooit de babbelbox bezocht. naast duitse militaria wo2 verzamel ik ook fossiele haaientanden, en archeologie.

ik luister graag naar folk metal, en troll metal. en duitse punk.
mijn passie is kunstsmeedwerk maken, met een rokend kolenvuur, staal, hamers en aambeeld.
ik maak ook damast staal, om daar dan mooie messen van te maken.

ben ook gek op al wat met de vikingen te maken heeft, en smeed ook zulke voorwerpen.
we bezoeken heel graag middeleeuwse markten en festivals, soms dan als viking gekleed. of met mijn mobiel smidsvuur en aambeeld er deel van uit maken. biertje erbij, zonnetje. en allemaal toffe mensen die heel gemoedelijk met elkaar omgaan.

een andere hobby is om met de camper door duitsland te rijden, en overal de burchten en kastelen te bezoeken.

ik vind het leuk dat er tegenwoordig ook enkele militaria forums zijn in ons eigen taal, ik leer hier dingen. en probeer waar ik kan ook mijn steentje bij te dragen.

Terug naar “Babbelbox”