Hoi allemaal, net nieuw op dit forum dus gelijk maar even voorstellen.
Mijn naam is Jeroen maar ben hier beter bekend als Fubby en ben inmiddels 41 jaar en woonachtig in Delft.
Al sinds me tienerjaren ben ik ik gek van alles wat met ww2 te maken heeft en ben ook al een jaar of tien geleden begonnen met het in me zeldzame vrije uurtjes zoeken met de metaaldetector wat een paar leuke vondsten heeft opgeleverd.
Helaas heeft de hobby en dan vooral het op pad gaan met de md de afgelopen paar jaar niet meer de aandacht gehad die ik er graag aan had willen geven maar ging me tijd vooral naar werk en het gezin, toch bleef het elke keer kriebelen als ik me md daar achter in het hoekje van de schuur zag staan en nu er weer wat meer vrije tijd is (nog steeds te weinig natuurlijk

) ben ik van plan om snel weer eens te gaan zoeken.
Voorheen ben ik ook jaren lid geweest van diverse forums waaronder oorlogsvondsten.nl onder de naam Fubar ( vandaar de naam Fubby want Fubar was hier al helaas bezet

) en zag hier als ik het goed zag ook een paar bekende namen voorbij komen die ik daar heb leren kennen en die zich mij wellicht nog kunnen herinneren. Leuk om te zien dat die leden ook nog steeds met de hobby bezig zijn

.
Ik zal proberen een zo actief mogelijke bijdrage te leveren op dit mooie forum en zodra ik weer eens op pad ben gegaan zal ik een zoekverslag posten of wellicht nog eens wat foto's posten van oude vondsten uit het verleden zoals o.a. een EKM die ik eens heb mogen vinden.
De groeten en dat jullie maar veel mooie vondsten mogen doen!
Jeroen/Fubby