Leden stellen zich voor - deel 4
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
- O'Neal
- Lid
- Contacteer:
Welkom
Where life had no value, death, sometimes, had it's price.
That is why the bounty hunters appeared.
http://www.ressurektjon.be.tt
That is why the bounty hunters appeared.
http://www.ressurektjon.be.tt
- dutchhelmets
- Lid
- Contacteer:

nou. laat ik mijzelf dan ook maar eens "voorstellen". ben sinds maart '07(geloof ik) lid en ik vind het een leuke forum.
ben 31 jaar, werk bij defensie(super baan), woon in 't noorden, getrouwd en heb een zoon van 1 jaar die echt geweldig is. ik verzamel dus nederlandse helmen van het model m16 tot nu(zie mijn site

i'd rather die scared to death than die bored to death
- Dodo
- Lid
Hey dutchhelmets,
Ik had al eens een kijkje genomen op je site.. Toen viel vooral je beschrijving over de verschillen tussen de verschillende helmen op! Vond het erg fijn om te lezen. Ik zie nu dat je site is geupdated met een stel "moderne" helmen, ziet er goed uit!
In ieder geval nog een plezierig verblijf toegewenst.
Groet,
Dodo
Ik had al eens een kijkje genomen op je site.. Toen viel vooral je beschrijving over de verschillen tussen de verschillende helmen op! Vond het erg fijn om te lezen. Ik zie nu dat je site is geupdated met een stel "moderne" helmen, ziet er goed uit!
In ieder geval nog een plezierig verblijf toegewenst.

Groet,
Dodo
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- dutchhelmets
- Lid
- Contacteer:
ook de moderne nl helmen horen bij de collectie. jammer dat er weinig aandacht aan word besteed bij verzamelaars. over bijvoorbeeld de nederlandse gemaakte mkII is erg weinig bekend en ze worden vaak (bewust) in het buitenland verkocht als wo1 amerikaanse m1917 helmen. zijn al een hoop mensen hiermee bedonderd. zonde. echter mij favorieten zijn toch de voor-oorlogse nl helmen. ik probeer toch regelmatig mijn site te up-daten, met nieuwe aanwinsten en info.
i'd rather die scared to death than die bored to death
-
- Lid
Hallo,
Ik ben nieuw hier (duh
)
Kwam toevallig een paar keer langs deze site toen ik zocht naar info over het bezitten van onklaargemaakte geweren uit de tweede wereldoorlog. En omdat ik binnenkort (trotse) eigenaar ben van een Finse Mosin Nagant Model 1891/30 besloot ik maar lid te worden
Ik ben net 18 geworden, studeer en heb nu een lekker baantje waarmee ik een bescheiden WO2 verzameling kan betalen. Ik woon in het op dit moment smoorhete noorden en denk dat ik op dit forum veel leuke en leerzame dingen zal zien en lezen
Da's wel weer genoeg voor een eerste postje, moet snel naar beneden om wat te drinken want ik smelt hier uit m'n stoel weg!
Ik ben nieuw hier (duh

Kwam toevallig een paar keer langs deze site toen ik zocht naar info over het bezitten van onklaargemaakte geweren uit de tweede wereldoorlog. En omdat ik binnenkort (trotse) eigenaar ben van een Finse Mosin Nagant Model 1891/30 besloot ik maar lid te worden

Ik ben net 18 geworden, studeer en heb nu een lekker baantje waarmee ik een bescheiden WO2 verzameling kan betalen. Ik woon in het op dit moment smoorhete noorden en denk dat ik op dit forum veel leuke en leerzame dingen zal zien en lezen

Da's wel weer genoeg voor een eerste postje, moet snel naar beneden om wat te drinken want ik smelt hier uit m'n stoel weg!

- arneken
- Lid
- Contacteer:
- mannerheim
- Lid