Leden stellen zich voor - deel 4

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Gegeven: 66 keer
Ontvangen: 116 keer

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door asjemenou »

Hallo Mauser, welkom op het forum en veel leesplezier toegewenst. Er valt op het forum genoeg over bunkers en bodemvondsten te vinden. Heb je deze website al bezocht; https://bunkerdag.nl/nl/homepage/ ?
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
Mauser-k98
Lid
Gegeven: 1 keer

Bericht door Mauser-k98 »

asjemenou schreef: 12 apr 2024, 19:34 Hallo Mauser, welkom op het forum en veel leesplezier toegewenst. Er valt op het forum genoeg over bunkers en bodemvondsten te vinden. Heb je deze website al bezocht; https://bunkerdag.nl/nl/homepage/ ?
goedendag, hartstikke bedankt voor deze tip. hier was ik nog niet van op de hoogte. mooie bijkomstigheid bij dit voorstel-rondje :)
asjemenou

Bericht door asjemenou »

impressie van de Bunkerdag van vorig jaar; viewtopic.php?t=46372 .
Komend weekend (20-21 april 2024) is het het weekend van het verdedigingserfgoed; https://forten.nl
Misschien een tip om ook één van deze forten te bezoeken.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
JeroenR
Lid

Bericht door JeroenR »

Hallo allemaal!
Ik ben net toegelaten op dit forum (waarvoor dank!), dus laat ik me eerst maar even voorstellen.

Mijn naam is Jeroen, ben sinds kort gepensioneerd en door de familie aangesteld als familiearchivaris :) Ik probeer nu de familiegeschiedenis op te tekenen vanaf mijn overgrootouders. Uiteraard spelen allerlei aspecten van WOII daarin een grote rol, en ik heb nog een hoop te leren hierover. Hopelijk kan dit forum daarbij helpen.
earlymb
Moderator
Moderator
Ontvangen: 29 keer
Contacteer:

Bericht door earlymb »

Welkom Jeroen!
Byf43
Lid

Bericht door Byf43 »

Goedendag allen,

Ik ben Kevin, 28 jaar oud. Ik heb mij aangemeld op dit forum omdat ik weer begonnen ben met verzamelen van voornamelijk Duitse militaria. Via het forum hoop ik kennis op te doen en ook kennis te kunnen delen.

Groetjes. 😁
laurens jan
Lid
Gegeven: 23 keer
Ontvangen: 6 keer

Bericht door laurens jan »

Byf43 schreef: 08 jun 2024, 15:19 Goedendag allen,

Ik ben Kevin, 28 jaar oud. Ik heb mij aangemeld op dit forum omdat ik weer begonnen ben met verzamelen van voornamelijk Duitse militaria. Via het forum hoop ik kennis op te doen en ook kennis te kunnen delen.

Groetjes. 😁
Welkom Kevin!
asjemenou

Bericht door asjemenou »

Hallo Kevin, welkom op het forum. Onder de forumleden zijn ook Duitse WOII verzamelaars.
Vragen of reacties m.b.t. deze militaria kun je plaatsen in de rubriek Asmogendheden militaria.
Johan78
Lid

Bericht door Johan78 »

Goedendag lezers :)

Mijn naam is Johan, dikke veertiger, getrouwd, kids en ben mijn hele leven zwaar geinteresseerd in geschiedenis (van oudheid tot moderne tijd).
Heb me op dit forum aangemeld omdat ik me heb voorgenomen de komende jaren meer te verdiepen aan enerzijds
de familie van mijn moeder (2 ooms lid KP/OD op de Veluwe en na de oorlog meerdere onderscheidingen) en anderzijds
de familie van mijn vader (2 leden van de 23. SS Nederland). Je kiest je afkomst niet zegt men wel eens ;)

Voor beide takken van mijn familie begonnen. Bij die van moederskant kwam ik snel verder. Bij vaderskant wat lastiger. Wel regiment en rang van 1 gevonden (48 Regiment en SS Uscha). Ondertussen een viertal verzoeken aan het Nationaal Archief gedaan en nog afwachtende op reactie.

Het beste allen!
earlymb
Moderator
Moderator
Ontvangen: 29 keer
Contacteer:

Bericht door earlymb »

Welkom Johan!

Ik ben erg bnieuwd of je meer te weten kan komen over je familieleden :)
DePlaagGeest
Lid
Gegeven: 21 keer
Ontvangen: 18 keer

Bericht door DePlaagGeest »

Welkom Johan.

Bijzonder zeg! Hopelijk lukt het je om het een en het ander te vinden over je familie. Succes in je zoektocht.
PepperPics
Lid
Gegeven: 4 keer

Bericht door PepperPics »

Even voorstellen, ik ben Bram.
Geboren in Breskens en daar altijd enorm veel militaria gevonden en bewaard. Maar na een dodelijk ongeval in het dorp met een 2cm brisant kop alles weggedaan. Interesse is altijd gebleven en heb ook behoorlijke tijd bij NAVO gezeten als mineur.
asjemenou

Bericht door asjemenou »

Hallo Bram welkom op het forum.
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Bericht door Kugelblitz »

Welkom allen! :)
Laten we het vooral gezellig houden! :)
DesmondBlogger92
Lid

Bericht door DesmondBlogger92 »

Hoi! Hallo allemaal 😊
Verplaatst van Babbelbox naar Verificatie & taxatie (as) op 17 jan 2025, 16:57 door asjemenou

Verplaatst van Verificatie & taxatie (as) naar Babbelbox op 17 jan 2025, 17:04 door asjemenou

Plaats reactie