Welkom!xSXEx schreef:Hey, ik ben net nieuw op het forum hier
Mijn naam is Nikita en ik ben een 21 jarige meid die gek is op WO2 reenacting. Ik doe het nu bijna 2 jaar, samen met mijn vriend die er al veel langer mee bezig is. Hij verzameld vooral de voertuigen, terwijl ik liever de kledij en de andere burgerlijke onderwerpen verzamel alsook alles van het WAC. Ik hoop hier veel info te verzamelen
Groetjes Nikita
Leden stellen zich voor - deel 4
- jeroen wo2
- Beste Signature 2008
Re: Hoi!!
Never Back Down
- Kleine Feldmaus
- Lid
-
- Lid
Bedankt voor de leuke verwelkoming :d
De vrouwen zijn mss in de minderheid hier maar we staan ons mannetje wel, niet? :p
De vrouwen zijn mss in de minderheid hier maar we staan ons mannetje wel, niet? :p
http://gratisforums.com/smokingdevils/index.php (Forum over WO2 en reenacting)
-
- Lid
Heyhey, geweldig forum hier. Heb het een paar dagen als gast doorpluist op mijn gemakske.
Zoveel info omtrent Wo2. Dat vind ik super. Ik ben er me voor gaan interesseren dankzij BoB en films als Enemy At The Gates.
Ben in augustus ook al naar Normandië. Een droomreisje!!.
Virus of Life is mijn nick die ik al jaren gebruik en dus gewente is geworden. Ben van Helchteren, Limburg, België afkomstig en 23jaar jong.
Zoveel info omtrent Wo2. Dat vind ik super. Ik ben er me voor gaan interesseren dankzij BoB en films als Enemy At The Gates.
Ben in augustus ook al naar Normandië. Een droomreisje!!.
Virus of Life is mijn nick die ik al jaren gebruik en dus gewente is geworden. Ben van Helchteren, Limburg, België afkomstig en 23jaar jong.
-
- Lid
- Contacteer:
Nog een belg of moet ik toekomstige nederlander zeggen,Virus of Life schreef: Virus of Life is mijn nick die ik al jaren gebruik en dus gewente is geworden. Ben van Helchteren, Limburg, België afkomstig en 23jaar jong.
Ben zelf van riemst afkomstig
Dit forum is gewoon de max, welke info je hier allemaal terug kan vinden hou je niet voor mogelijk
Voor elk probleem is er een oplossing.
Aangezien er voor dit probleem geen oplossing is, is er ook geen probleem
Aangezien er voor dit probleem geen oplossing is, is er ook geen probleem
-
- Lid
Ik heb het al gemerkt! Ik heb een grote honger naar info, maar hier zal die nog lang aanslepenhaepers22 schreef:Nog een belg of moet ik toekomstige nederlander zeggen,Virus of Life schreef: Virus of Life is mijn nick die ik al jaren gebruik en dus gewente is geworden. Ben van Helchteren, Limburg, België afkomstig en 23jaar jong.
Ben zelf van riemst afkomstig
Dit forum is gewoon de max, welke info je hier allemaal terug kan vinden hou je niet voor mogelijk
Van Riemst zelf of 1 van die andere gezellige dorpkes?
- Wendy_1982
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid