Hallo allemaal!
Mijn naam is Melvin en ik woon in Haarlem. Ik ben 17 jaar en werk fulltime bij een onderdeel van Porsche.
Wellicht zijn er enkele mensen die mij (Tuniaz) kennen. Dat kan, ik heb een lange time-out gehad. Ik kreeg een vriendin en begon full-time te werken en heb dus weinig tijd gehad voor mijn hobby. Maar nu wil ik er echt weer tijd in gaan steken en met een nieuw account maak ik weer een frisse start en ga er flink tegenaan!
Anyway, ik verzamel voornamelijk Duits. Ik heb geen compleet museum, maar mijn vitrine is toch aardig vol geraakt. Vooral documenten trekken mijn intresse. Ook heb ik het 1 en ander aan U.S. spul, een Bronze Star in doosje en wat kleine dingen. Foto's volgen
Ik heb ook een aardige bibliotheek met boeken (en ik lees ze ook nog!

) opgebouwd en een aardige DVD-collectie opgebouwd met betrekking tot de oorlog.
Waarom ben ik gaan verzamelen?
De Tweede Wereldoorlog heeft altijd mijn intresse getrokken. Van jongs af aan al. Me opa vertelde er wel eens wat over. En ik zag wel eens een film op tv. En dat was toch intressant. Maar ik wist nooit dat je het kon 'verzamelen' en als hobby kon hebben. Totdat ik iemand er over hoorde. Toen ben ik opzoek gegaan naar forums en veel info gezocht op internet (leuk tijdsverdrijf) en al snel had ik me eerste dingetjes gekocht.
Voor vragen etc. een pb
Met vriendelijke groet,
Melvin