Welkom Kim op het forum. Om zo vrij te zijn, ben je een jongen of een meisje? Aangezien je naam Kim ook voorkomt bij sommige jongens als naam.AbbeyDawn schreef:(Het is niet mijn bedoeling een discussie te onderbreken, maar ik wil me toch even voorstellen)
Mijn naam is Kim, ik ben 17 jaar oud & woon in Noord Brabant. Ik doe dit jaar examen op het vwo en dan wil ik of naar Breda of naar Groningen verkassen om aan een hogeschool / universiteit te studeren. De interesse voor wo2 heeft er eigenlijk altijd ingezeten, maar waar die precies vandaan komt weet ik ook niet. Hij is er gewoon.
Gelukkig heb ik een vader die ook in wo2 geïnteresseerd is, en we zouden heel graag nog eens naar Normandië gaan. Verder ben ik ooit naar Yper geweest (de slag bij de Somme), vorig jaar naar Berlijn en ga dit jaar naar de Ardennen - vlakbij Bastogne. Ik zou graag meer historische plaatsen bezoeken, dus als iemand tips heeft..
En ehm, mijn andere hobby's zijn onder andere theater, schrijven, muziek (luisteren & maken - ik speel wat gitaar en piano) en verder veel films kijken en lui zijn haha.
Ook aan jouw Danny welkom op het forum, hopelijk kunnen wij veel van jullie leren en jullie van ons.
Mvg,
Silvano