Leden stellen zich voor - deel 4

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eugene Sledge
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mei 2010, 17:47

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Eugene Sledge »

Hallo iedereen,

Ik ben Maarten, ben 14 jaar en woon in Leerdam. Ik ben al sinds mijn 9e geïnteresseerd in de Tweede Wereldoorlog. Ik doe ook aan modelbouw en ben lid van de Twenot. De Tweede Nederlandse organisatie voor tankhobbyisten. Mijn user name is Eugene Sledge omdat ik nadat de nieuwe serie The Pacific op TV is gekomen erg geïnteresseerd ben in de oorlog in de Pacific. En Eugene Sledge is een veteraan van deze oorlog.

Ik hoop dat ik me zo goed voorgesteld heb.

Groetjes,

Maarten
Gebruikersavatar
fritz derochebrune
Lid
Berichten: 517
Lid geworden op: 06 okt 2007, 21:33
Locatie: Misj

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door fritz derochebrune »

Hallo Maarten!

Welkom op het forum! Altijd leuk nieuwe leden te mogen verwelkomen. :mrgreen: Ik hoop dat het forum zo informatief en leuk voor je mag zijn als het voor mij is :wink:

Spreek je nog wel eens in een topic,

Fritz :mrgreen: (sorry Kugel, is gewoon té leuk om niet achter de naam te zetten)
In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door michiel01 »

Hallo Maarten,
Welkom op het forum!

Gr,
Michiel
Gebruikersavatar
Bolt Action
Lid
Berichten: 363
Lid geworden op: 07 feb 2010, 22:56

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Bolt Action »

Welkom op het forum
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Stefan »

Welkom op het forum Maarten

Veel (lees) plezier!

Groet,
Stefan.
~Mieke~
Lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 25 mei 2010, 11:11

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door ~Mieke~ »

Hoi allemaal!

Ik ben Mieke, 18 jaar oud en ik studeer voor docent Geschiedenis. Dat verklaart meteen al waarom ik dit een interessant forum vind. Ik denk niet dat ik veel zal posten, aangezien ik niet alleen maar WO2 leuk vind (ik ben geen freak) en daardoor waarschijnlijk altijd minder van het onderwerp af weet dan de 'echten' onder ons, maar het lijkt me leuk om mee te lezen en zo weer wat kennis op te doen!

Als je vragen hebt, stel ze gerust, als ik ze heb stel ik ze ook.

Groetjes
Mieke
Gebruikersavatar
Jan Klaassen
Lid
Berichten: 3667
Lid geworden op: 25 jan 2009, 21:01
Locatie: Middelburg

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Jan Klaassen »

Hey Mieke!

Leuke opleiding ga je doen ;) Dat sowieso. En welkom op het forum!
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Stefan »

Welkom Mieke!

Veel (lees) plezier op dit forum,

Vriendelijke groet,

Stefan.
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door michiel01 »

~Mieke~ schreef:Hoi allemaal!

Ik ben Mieke, 18 jaar oud en ik studeer voor docent Geschiedenis. Dat verklaart meteen al waarom ik dit een interessant forum vind. Ik denk niet dat ik veel zal posten, aangezien ik niet alleen maar WO2 leuk vind (ik ben geen freak*) en daardoor waarschijnlijk altijd minder van het onderwerp af weet dan de 'echten' onder ons, maar het lijkt me leuk om mee te lezen en zo weer wat kennis op te doen!

Als je vragen hebt, stel ze gerust, als ik ze heb stel ik ze ook.

Groetjes
Mieke
*Bedankt voor het vleiende compliment. Het wordt hier nog eens druk met (aankomend) docenten geschiedenis.
Anyway, welkom op het forum!
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door S1991 »

~Mieke~ schreef:Hoi allemaal!

Ik ben Mieke, 18 jaar oud en ik studeer voor docent Geschiedenis. Dat verklaart meteen al waarom ik dit een interessant forum vind. Ik denk niet dat ik veel zal posten, aangezien ik niet alleen maar WO2 leuk vind (ik ben geen freak) en daardoor waarschijnlijk altijd minder van het onderwerp af weet dan de 'echten' onder ons, maar het lijkt me leuk om mee te lezen en zo weer wat kennis op te doen!

Als je vragen hebt, stel ze gerust, als ik ze heb stel ik ze ook.

Groetjes
Mieke
Welkom ! Helaas nadat ik ben afgewezen op een andere school ga ik nu toch kiezen voor docent Geschiedenis 2e Graad. :)
Hoop dat je het hier leuk zult vinden en genoeg informatie opdoet !
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Bolt Action
Lid
Berichten: 363
Lid geworden op: 07 feb 2010, 22:56

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Bolt Action »

Welkom op t forum
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Akko »

Welkom op het forum ;)
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Gebruikersavatar
Schijnwerper
Lid
Berichten: 688
Lid geworden op: 15 jul 2007, 04:07
Locatie: NH
Ontvangen: 4 keer

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Schijnwerper »

Ik zal me ook even voorstellen
Ik hou me zelf al langer tijd bezig met Wo2 ( Mijn EX vriendin zei eens: Jij met die zieke intresse voor de tweede wereldoorlog Nou was zei zelf ook echt heel ziek en dat bracht meer schade toe dan me lief was ) wel kom zelf uit de jaren 70 al weer dus dat schiet al weer lekker op, begon met vooral lezen van talloze boeken want ik was geïntreseerd en nieuwsgierig en hoe meer ik las hoe meer vragen er bij me opkwamen en ik er over nadacht zo dat ik er nog nog dieper in ben gaan duiken, zo heb ik een zeer brede inzicht gekregen in die tijd op vrijwel allen vlakken.
En natuurlijk heb ik meer gelezen dan alleen over Wo2 geschiedenis anders wordt het wel heel eentonig allemaal
Daarna kwam pas het zoeken naar oorlogs tuig sporen met de Detector, veel later kwam het verzamelen jaren 90 en dat begon een echte vlucht te nemen toen ik pas eind begin van het nieuwe millennium 2000 en ik ook aan de internet kwam en zo meer inzicht en kennis kreeg wat er zoal aangeboden wordt
Ik verzamel Duits alleen Duits Waarom alleen Duits wel ben zelf iemand die zeer handig is met dingen zelf maken opknappen en restaureren van dingen, en bij mij is dit belangrijk:
Kwaliteit de afwerking oog voor detail en duurzaamheid, (ook als ik zelf iets nieuw 2hands koop) en daar voldoet Duitse militaria ruim schoots aan en ik heb er ook een goed gevoel voor het verzamelen speciaal voor Duits, ik geef ook toe ik vindt het gewoon mooi spul!
Vooral nu bakeliet en zaklampen heeft mijn intresse gekregen ( waar ik nu al een tijdje actief ben en af en toe wat lampen post) En wordt af en toe moedig van de vele reacties die dat oproept :) maar ook persoonlijke zaken en gebruiks uitrusting wat de Duitse soldaat nog al mee kreeg en gebruikte zelf te velden.
Ik zal een eigen topic maken waar ik langzaam aan zoal kan laten zien wat ik tot nu toe heb verzameld.
Wordt hierbij wel aangemoedigt door de vele reacties in het zaklampen topic.
En misschien wat ik zoal gevonden heb met de detector want daar is zag ik nogal veel belangstelling voor.
Böse Menschen haben keine Lieder.
Voorheen bekend als "Destruction" op dit forum.
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Stefan »

Welkom Destruction.

Veel (lees) plezier! :mrgreen:
~Mieke~
Lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 25 mei 2010, 11:11

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door ~Mieke~ »

Bedankt voor het warme welkom!

En welkom hier Destruction!
Plaats reactie