Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hallo aan iedereen, net nieuw op het forum!.
Mijn naam is Wolter, geboren in Delfzijl, en nu woonachtig in Appingedam.
Wellicht kent iemand mij van het Fortificatie forum, onder de naam Duracel Konijn.
Mijn interesse was al vroeg gewekt door de bunkers bij Nansum, waar wij altijd speelden.
Mijn interesses: geschiedenis, en dan bijvoorbeeld lezen,verzamelen,fortificatie's (be)zoeken/fotograferen en nog andere geschiedenis gerelateerde hobby's.
Met De Vriendelijke Groeten aan Ieder!
Hierbij wil ik mij even voorstellen, ik ben Pascal Lippens, 28 lentes jong en woonachtig te assenede (belgië). Mijn interesses gaan uit naar krijgsgeschiedenis in het algemeen. Qua verzameling ben ik vooral bezig met origineel materiaal van het duitse leger uit de periode tss 1930 en 1945, dit doe ik toch al een jaar of 10.
Voor de rest hoop ik toch een paar nuttige bijdragen te kunnen leveren aan het forum.
Met vriendelijke groet,
"er wordt nooit zoveel gelogen als na een jachtpartij, tijdens een oorlog en voor een verkiezing" Otto von Bismarck
hallo allemaal ik ben rory ik ben 17 jaar en ik woon in zeeland (Goes) mijn hobby's zijn brommers, motoren
en wo2 spullen verzamelen ik doe dat nu zo een 5 jaar en ik ben al zo een 8 jaar geintreseerd in de 2e wereld oorlog
dat was het wel denk ik
and when he goes to heaven. to st. peter he will tell. another marine reporting sir. i've served my time in hell!