mooi interesse gebied

hier op het forum zul je niks te kort komen qua hulp en info

Max.
mathiasaerts schreef:Welkom! Over wat voor tanks spreken we dan?
Gezellig nog een Limburger erbij!mexpyne schreef:welkom dominique!
ik woon ook in het mooie limburg!;) (heerlen)
Prima, ik ga ze nu uitzoeken en dan plaatsen... We zijn gewoon op dat oud oefen terrein gaan wandelen, en daar stonden ze dan.. Foto's aan het maken. Mensen daar uit de buurt keken maar raar, maar ja die komen daar elke dag langs. Zal ze zo plaatsen.Jan Klaassen schreef:Welkom Dominique!
De foto's van de tanks die je hebt gevonden (boeiend verhaal, kijk al uit naar de foto's!) kan je plaatsen in het forumonderdeel "Eenheden & Uitrusting". Dan zullen de leden (ik ga d'r zelf ook een gooi naar doen) je daar ongetwijfeld mee kunnen helpen!
Nice, mijn grootvader heeft daar nog mee gereden tijdens zijn legerdienst!Dominique83 schreef:mathiasaerts schreef:Welkom! Over wat voor tanks spreken we dan?
Hallo,
1 is in ieder geval een M47 Patton I de andere ben ik me niet zeker van, wel dat het een Duitse tank is, maar ben nog niet helemaal thuis in de wereld van de tanks. Ik zal de foto's straks even uit sorteren en dan plaatsen, is er een aparte groep, map waarin ik de foto's kan plaatsen?
Foto's zijn inmiddels geplaats in betreffende rubriekmathiasaerts schreef:Nice, mijn grootvader heeft daar nog mee gereden tijdens zijn legerdienst!Dominique83 schreef:mathiasaerts schreef:Welkom! Over wat voor tanks spreken we dan?
Hallo,
1 is in ieder geval een M47 Patton I de andere ben ik me niet zeker van, wel dat het een Duitse tank is, maar ben nog niet helemaal thuis in de wereld van de tanks. Ik zal de foto's straks even uit sorteren en dan plaatsen, is er een aparte groep, map waarin ik de foto's kan plaatsen?