Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Het lijkt me wel leuk om een keertje met het forum naar de biberbunker te gaan. De biberbunker is slechts 1 van de bunkers dit in de radarstelling bij Rockanje en Oostvoorne stonden. Het is nu een klein museumpje waar in de zoveel tijd rondleidingen worden gegeven. Ik ben er zelf ook al een tijdje niet meer geweest maar het gaat over het algemeen over de Duitse radars en de techniek daarvan en over de rol van de bunker na de wo2, toen deze werd gebruikt door de BB. Voordat ik die man op bel om een afspraak te maken wil ik eerst weten of er wel of geen interesse in is. Ik heb eventueel de mogelijk om 4 mensen op te pikken vanaf rotterdam CS maar dat zien we allemaal als het zo ver is. Als je interesse hebt, laat het hier dan even weten.
Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Treinkaartje te duur? Misschien als er nog andere mensen uit Limburg mee willen, dat je mee kan rijden. Tot nu toe is er nog weinig animo, maar staat er ook pas een paar uur op...
Alex
Misschien is het een idee om met z'n allen te verzamelen op CS, en dan iedereen over een paar auto's te verdelen en in kolone naar de bunker te rijden?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Tsja ik ga bellen naar de mensen van daar als er genoeg interesse voor is. Ik denk ook niet dat de mensen daar er veel zin in hebben om voor 5 mensen de rondleiding te doen op hun vrije dag.
Alex
Probleem is dat ik enkel op zondag kan en afhankelijk ben van OV..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944