programma

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
spikethemike
Lid

programma

Bericht door spikethemike »

ken iemand dit programma?
icollectmilitaria.

http://www.icollectmilitaria.nl

heeft iemand dit misschien.
wittmann
Lid

Bericht door wittmann »

nope, wel eens van gehoord.
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Wat is er mis met excell? Of gewoon papier.. Een beetje overdreven dit. Waarom zou je foto's willen opslaan als je het toch allemaal in je kamer hebt staan.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Dean-
Lid
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Dodo schreef:Wat is er mis met excell? Of gewoon papier.. Een beetje overdreven dit. Waarom zou je foto's willen opslaan als je het toch allemaal in je kamer hebt staan.
Voor de verzekering misschien? Ik ken het progamma verder niet. Maar als je alles invult, en daarna op een CD zet en veilig opbergt (Kluis ofzo). En er komt een keer brand die je huis verwoest....

Sommige mensen hebben voor duizenden euro's aan spullen staan, kan me er iets bij voorstellen ;).

Dean
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Excell kan je ook branden op CD en in een kluis leggen, papier kan je ook gewoon in een kluis leggen. Komt mij nogal zinloos over.

Wacht, als je heel veel foto's hebt verzamelt, dan kan het wel handig zijn. Zijn kleine dingetjes, kunnen veel waard zijn, en het is beter om ze in te scannen ipv ze iedere keer uit de hoesjes te halen.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Plaats reactie