Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik snap niet waar ze alles vandaan halen
Ik ben trouwens verschrikkelijk in dit soort formules
Waar staat ergens die 21,12 vermeld? En de -0.34?
Is dat de vaste formule?
Die 13 weet ik wel waar ze het vandaan halen, maar dan houdt het op
Ik heb je uitgelegd wat die 21,12 en die -0,34 betekenen. Het zijn onderdelen van de vaste formule:
y=ax+b
y is in dit geval Qv
a is de richtingscoefficient, in dit geval -0,34
x is in dit geval P
b is het begin van de lijn, in dit geval 21,12
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Wouter schreef:Hey, nu heb ik hem door! Thx Dodo en Tex!
Graag gedaan, en succes met je toets dan he!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Ik vroeg me af of jullie sport doen? Ik doe atletiek en meer bepaald lange afstand ,1500,3000 en cross country
hier een fototje vanop de piste met enkele gedubbelde lopers achter me,int normaal zie ik er wel beter uit dit weekend ben ik overigs in Tilburg voor een Crosje te lopen
Thijs schreef:Ik vroeg me af of jullie sport doen? Ik doe atletiek en meer bepaald lange afstand ,1500,3000 en cross country
hier een fototje vanop de piste met enkele gedubbelde lopers achter me,int normaal zie ik er wel beter uit dit weekend ben ik overigs in Tilburg voor een Crosje te lopen
btw,wittman das ni al te slim he
Grtz Thijs
Ik vroeg me af, hoeveel km/h loop je nu dan zo ongeveer over een afstand van 3 km?
dwayne schreef:Ik heb ook C&M..
Heb geen tekenen
Maar wel Duits1 en 2 (niet dat ik daar goed in ben maar frans was nog ergen)
Heb ook nog AK in het vrije deel..
Voorderest nog GS, CKV en die dingen..
Het leuke is wel dat ik dit jaar al wiskunde afsluit.. DUS VOLGEND JAAR GEEN WIKUNDE MEER!!
In het geval dat je het afsluit met een onvoldoende staat die meteen op je eindlijst.
Of je moet een herexamen aanvragen wat over alle wiskunde gaat die je vanaf de 1e klas hebt gehad.
Zou m'n best dus maar doen met wiskunde dit jaar, heb ik ook gedaan voor de eerste keer bij wiskunde en sloot het af met een 5.6
Nu economie nog... mijn zwakste punt!
Ik heb ook Wiskunde (A1), en die sluit ik standaard af met een 7 We doen wel wat opdrachtjes gezamelijk (Die serieus niks voorstellen) als je gewoon je best doet krijg je die 7
Heerlijk, geen huiswerk en geen toetsen
Dean
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Thijs schreef:Ik vroeg me af of jullie sport doen? Ik doe atletiek en meer bepaald lange afstand ,1500,3000 en cross country
btw,wittman das ni al te slim he
Grtz Thijs
Ik vroeg me af, hoeveel km/h loop je nu dan zo ongeveer over een afstand van 3 km?
Hallo,ik loop iets boven de 20 per uur denk zo tussen de 20.5 en 21 ,men tijd staat verloopig op 8.52.
Groeten Thijs
Pfoe, dat is wel echt belachelijk snel... Hoelang train je nu al?