Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Inderdaad. Heb ik voor een alpha profiel gekozen, willen ze me nog steeds van die maffe dingen over biologie, scheikunde en natuurkunde leren. Daar heb ik toch helemaal geen behoefte aan! Ik wil geschiedenis, economie en duits...
Overigens, vanochtend 3 uur betoog Nederlands schrijven erop zitten. Prettige ervaring als je op de helft schrijfkramp krijgt.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
willen ze me nog steeds van die maffe dingen over biologie, scheikunde en natuurkunde leren. Daar heb ik toch helemaal geen behoefte aan! Ik wil geschiedenis, economie en duits...
precies!!
dat dacht ik ook, de rest van de klas trouwens ook
willen ze me nog steeds van die maffe dingen over biologie, scheikunde en natuurkunde leren. Daar heb ik toch helemaal geen behoefte aan! Ik wil geschiedenis, economie en duits...
precies!!
dat dacht ik ook, de rest van de klas trouwens ook
Ik gelukkig ook niet meer.. Ben wel blijven zitten in de 4e, stel je voor. 2 jaar achter elkaar precies dezelfde stof bij ANW behandelen. Dat laat littekens op je ziel achter...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Die man wat wij voor ANW hebben is echt blind jonge.. we zitten gewoon allemaal met de Mp3 op en gewoon andere dingen te lezen en hij moet ook het boek 5cm ofzo voor zijn ogen houden anders kan ie et niet lezen (serieus
Onze ANW leraar moest een keer huilen omdat onze klas zo uber irritant was ..
Hij was huilend naar de lerarenkamer gewandeld..
K vodn het overigens wel sneu voor m
Mja hij heeft wel een super dikke buik zeg.. K verbaas me er telkens weer over dat die bretels niet losschieten..