Slowchat-topic deel 12

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door jeroen wo2 »

Doet msn bij jullie ook heel vaag? :?
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Ja bij iedereen...

779
malarkey
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 11 jul 2005, 20:00
Locatie: ERgens

Bericht door malarkey »

Bij mij niet..
dwayne
Lid
Berichten: 1036
Lid geworden op: 04 mar 2006, 21:05

Bericht door dwayne »

Idd erg k*t
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

loopt als een trein hierzo ...
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Dodo schreef:Dat was t eerste gesprekje voor de KMA. :) Ik ging er lekker doorheen, was meer een gezellige babbel dan een interview. Nu nog 2 maandjes wachten op de psychologische keuring, daarna weer een paar maandjes wachten op de fysieke keuring en dan nog naar Breda voor een gesprek met 3 officieren. Dat gesprek gaat ernstig worden...
:) fijn om te horen, hoop dat je het red.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Mike.H schreef:
Dodo schreef:Dat was t eerste gesprekje voor de KMA. :) Ik ging er lekker doorheen, was meer een gezellige babbel dan een interview. Nu nog 2 maandjes wachten op de psychologische keuring, daarna weer een paar maandjes wachten op de fysieke keuring en dan nog naar Breda voor een gesprek met 3 officieren. Dat gesprek gaat ernstig worden...
:) fijn om te horen, hoop dat je het red.
Ik ook, de Sergeant was in ieder geval tevreden over mij. Hij vond dat ik een duidelijke mening had en me goed hield bij mijn standpunten. En daar zijn ze bij de KMA blij mee. Vervelende is, alles is een test, dus ik weet nu niet zeker of het een standaard zinnetje is.. :P
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Dodo schreef:
Mike.H schreef:
Dodo schreef:Dat was t eerste gesprekje voor de KMA. :) Ik ging er lekker doorheen, was meer een gezellige babbel dan een interview. Nu nog 2 maandjes wachten op de psychologische keuring, daarna weer een paar maandjes wachten op de fysieke keuring en dan nog naar Breda voor een gesprek met 3 officieren. Dat gesprek gaat ernstig worden...
:) fijn om te horen, hoop dat je het red.
Ik ook, de Sergeant was in ieder geval tevreden over mij. Hij vond dat ik een duidelijke mening had en me goed hield bij mijn standpunten. En daar zijn ze bij de KMA blij mee. Vervelende is, alles is een test, dus ik weet nu niet zeker of het een standaard zinnetje is.. :P
:) en mag ik vragen Wat je standpunten dan precies waren :)! ben ik wel benieuwd naar :)!
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Ik durf weer op msn in te loggen, het was nog nooit zo rustig :)
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

We kwamen op het programma "Groeten uit Uruzgan" terecht. Ik vond het walgelijk dat er zo'n reality programma van gemaakt werd, daar was de SGT het gelukkig mee eens. Ook de missie in Uruzgan werd nog even aangehaald. Ik moest uitleggen wat we daar doen en of ik het er mee eens ben. En dat ben ik, gewoon omdat dit een missie uit navo-verband en iedereen recht heeft op onderwijs. Ik was er niet van overtuigd dat het binnen 2,5 jaar afgerond kon worden, maar dat we daar nog wel 20 jaar zouden zitten. Was de SGT het ook mee eens.. :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Idd, eindelijk eens iemand die het met me eens is dat ze ook in Uruzgan recht hebben op onderwijs en vrijheid.

779
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

779 schreef:Idd, eindelijk eens iemand die het met me eens is dat ze ook in Uruzgan recht hebben op onderwijs en vrijheid.

779
En SGT van der Akker.. :P Wij hebben het maar gemakkelijk in dit landje.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
rik3445
Lid
Berichten: 514
Lid geworden op: 02 mei 2006, 19:03

Bericht door rik3445 »

jeroen wo2 schreef:Doet msn bij jullie ook heel vaag? :?
Ja, erg vervelend!
Pamflettenverzamelaar: Vliegende Hollanders en de Wervelwind.
gamer0004
Lid
Berichten: 1070
Lid geworden op: 30 mar 2006, 17:55
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

Jup, bij mij komen er mensen online, offline, online, offline, en ik kan met niemand praten...
rik3445
Lid
Berichten: 514
Lid geworden op: 02 mei 2006, 19:03

Bericht door rik3445 »

Hij doet het weer! :cheer:
Pamflettenverzamelaar: Vliegende Hollanders en de Wervelwind.
Gesloten