Slowchat-topic deel 12
- jeroen wo2
- Beste Signature 2008
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- Mike.H
- Lid
Dodo schreef:Dat was t eerste gesprekje voor de KMA.Ik ging er lekker doorheen, was meer een gezellige babbel dan een interview. Nu nog 2 maandjes wachten op de psychologische keuring, daarna weer een paar maandjes wachten op de fysieke keuring en dan nog naar Breda voor een gesprek met 3 officieren. Dat gesprek gaat ernstig worden...

Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
- Dodo
- Lid
Ik ook, de Sergeant was in ieder geval tevreden over mij. Hij vond dat ik een duidelijke mening had en me goed hield bij mijn standpunten. En daar zijn ze bij de KMA blij mee. Vervelende is, alles is een test, dus ik weet nu niet zeker of het een standaard zinnetje is..Mike.H schreef:Dodo schreef:Dat was t eerste gesprekje voor de KMA.Ik ging er lekker doorheen, was meer een gezellige babbel dan een interview. Nu nog 2 maandjes wachten op de psychologische keuring, daarna weer een paar maandjes wachten op de fysieke keuring en dan nog naar Breda voor een gesprek met 3 officieren. Dat gesprek gaat ernstig worden...
fijn om te horen, hoop dat je het red.

"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
- Mike.H
- Lid
Dodo schreef:Ik ook, de Sergeant was in ieder geval tevreden over mij. Hij vond dat ik een duidelijke mening had en me goed hield bij mijn standpunten. En daar zijn ze bij de KMA blij mee. Vervelende is, alles is een test, dus ik weet nu niet zeker of het een standaard zinnetje is..Mike.H schreef:Dodo schreef:Dat was t eerste gesprekje voor de KMA.Ik ging er lekker doorheen, was meer een gezellige babbel dan een interview. Nu nog 2 maandjes wachten op de psychologische keuring, daarna weer een paar maandjes wachten op de fysieke keuring en dan nog naar Breda voor een gesprek met 3 officieren. Dat gesprek gaat ernstig worden...
fijn om te horen, hoop dat je het red.

Go, tell the Spartans, stranger passing by,
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 16 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Ik durf weer op msn in te loggen, het was nog nooit zo rustig 

Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Dodo
- Lid
We kwamen op het programma "Groeten uit Uruzgan" terecht. Ik vond het walgelijk dat er zo'n reality programma van gemaakt werd, daar was de SGT het gelukkig mee eens. Ook de missie in Uruzgan werd nog even aangehaald. Ik moest uitleggen wat we daar doen en of ik het er mee eens ben. En dat ben ik, gewoon omdat dit een missie uit navo-verband en iedereen recht heeft op onderwijs. Ik was er niet van overtuigd dat het binnen 2,5 jaar afgerond kon worden, maar dat we daar nog wel 20 jaar zouden zitten. Was de SGT het ook mee eens.. 

"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
- Dodo
- Lid
En SGT van der Akker..779 schreef:Idd, eindelijk eens iemand die het met me eens is dat ze ook in Uruzgan recht hebben op onderwijs en vrijheid.
779

-
- Lid
- Contacteer: