Beroep
- leieboordbewoner
- Lid
- Contacteer:
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
Klinkt interessant ! Ikzelf ben student Geschiedenis. Ik kijk al uit naar een discussie met u omtrent een Theologisch/Archeologisch-vraagstuk dewelke ik dan professioneel naar mijn hand zal zetten doormiddel van de kracht van feiten-geschiedenis.Leroy schreef:Nuja, ik wilde dus eerst voor de MOS gaan maar dat is het toch maar niet geworden. Ik heb nader onderzoek gedaan en het word niets voor mij!
Mijn 2de keuze zou zijn Archeologie (MOA) en dus ga ik daarvoor! Eerst nog genoeg informatie winnen. Indien het deze Master opleiding wordt (welke ik in 3 jaar moet kunnen afronden) Dan ga ik daarna Theologie studeren (MOA) en wil ik dat samen gaan combineren om Bijbelse Archeologie te kunnen uitoefenen!
Ik ben benieuwd!

- Leroy
- Lid
Dat is nou precies mijn doel. De bijbel zo onderzoeken d.m.v. feiten! Dus in principe is mijn doel om van de Bijbelse verhalen een feit te maken. Natuurlijk gaat het hier over het Nieuwe Testament en dus over de Evangeliën. Dat is juist wat ik zo interessant hieraan vind, zoveel mogelijk onderzoek doen en héél veel nieuwe dingen ontdekken e.d.Shifty schreef:Klinkt interessant ! Ikzelf ben student Geschiedenis. Ik kijk al uit naar een discussie met u omtrent een Theologisch/Archeologisch-vraagstuk dewelke ik dan professioneel naar mijn hand zal zetten doormiddel van de kracht van feiten-geschiedenis.Leroy schreef:Nuja, ik wilde dus eerst voor de MOS gaan maar dat is het toch maar niet geworden. Ik heb nader onderzoek gedaan en het word niets voor mij!
Mijn 2de keuze zou zijn Archeologie (MOA) en dus ga ik daarvoor! Eerst nog genoeg informatie winnen. Indien het deze Master opleiding wordt (welke ik in 3 jaar moet kunnen afronden) Dan ga ik daarna Theologie studeren (MOA) en wil ik dat samen gaan combineren om Bijbelse Archeologie te kunnen uitoefenen!
Ik ben benieuwd!

Enkel zal het wel heel moeilijk worden om er goed in te kunnen rollen, vandaar beide Masters, dan zullen ze je sneller aannemen ook. Overigens ga ik voor de Master of Arts of Theology in Rome studeren aan een Vaticaanse Universiteit, misschien dat ik zo meer kans maak als ik me daar helemaal geef!

Overigens is het, indien je echt heel diep erin wilt gaan, ook wel een handig als je je verdiept in de Illegale handel van Kunst en Artifacten. Er wordt namelijk zoveel verhandeld wat best wel van belang is. Dus is het belangrijk dat je hier ook van op de hoogte bent e.d.

-
- Lid
Het is geen Rambo opleiding, maar zo bij tijd en wijlen moet je toch wel wat kunnen op fysiek gebied ja. Zo is er een week met mannen die groene mutsen op hebben. Of als die er niet zijn met een anker. Ik had de eerste. Maar als je en beetje goed in elkaar zit moet het geen probleem zijn.Hoe is het nou op de KMA?
Erg fysiek, viel het mee of tegen?
Der Sammler wohnt nur ein Stockwerk hoher als der Wahnsinn...
- IRON GONZO
- Lid
- Contacteer:
ik ben afgestudeerd A2 koeltechniek-elektriciteit
dan heb ik ong. 2 jaar als koeltechnieker gewerkt
dan ong. 2 jaar als onderhoudstechnieker in een matrassen fabriek
dan ben ik binnen gegaan in het leger
na 4maand infanterie opleiding
naar duitsland bij een zeer speciale verkeneenheid waar ik 9 jaar heb vertoeft
opdrachten die ik heb gedaan
Belbat 16
belif 1
Belkos 1 en 5
Afganistan VII/8
door de terugtrekking van de belgiesche eenheden uit duitsland, overplaatsing gevraagd naar logistiek, waar ik nu werk al mecanieker
dan heb ik ong. 2 jaar als koeltechnieker gewerkt
dan ong. 2 jaar als onderhoudstechnieker in een matrassen fabriek
dan ben ik binnen gegaan in het leger
na 4maand infanterie opleiding
naar duitsland bij een zeer speciale verkeneenheid waar ik 9 jaar heb vertoeft
opdrachten die ik heb gedaan
Belbat 16
belif 1
Belkos 1 en 5
Afganistan VII/8
door de terugtrekking van de belgiesche eenheden uit duitsland, overplaatsing gevraagd naar logistiek, waar ik nu werk al mecanieker
- Sgt. Gallée
- Lid
- Antex
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
Vanaf morgen ben ik administratief medewerker bij een stichting voor mensen met een verstandelijk handicap
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
- Wilco Vermeer
- Lid
- Contacteer:
Hm tsja.
Momenteel werkzaam als Machinist bij NS en deeltijd politicus.
Daarnaast studeer ik management in Organisatie en Bedrijf en Cultuurgeschiedenis aan de OU
Momenteel werkzaam als Machinist bij NS en deeltijd politicus.
Daarnaast studeer ik management in Organisatie en Bedrijf en Cultuurgeschiedenis aan de OU
Mijn verzameling op: http://www.ww2historycollection.com/
(Avatar: Henk Sneevliet, vergeten verzetstrijder)
(Avatar: Henk Sneevliet, vergeten verzetstrijder)
- sobel
- Lid