Beroep
- Ellen
- Lid
Ik ben 1 keer blijven zitten.. hoe kun jij 2 keer blijven zitten.. als ik dat nog een keer flik moet ik van school af..wittmann schreef:Doe nu havo 5 cultuur en maatschappij
(doe inmiddels al 7 jaar havo, 2 keer blijven zitten )
volgend jaar evenementen managment op de NHTV in breda
van je hobbie je beroep maken
- wittmann
- Lid
hahah ik heb een best mooie geschiedenis achter de rug
havo 1
havo 2
havo 2
havo 3
havo 4
havo 4
havo 5
1 jaar onderbouw blijve hange en 1 jaar bovebouw
als ik dit jaar niet slaag, mag ik ook nog 1 jaar opnieuw havo 5 doen:p
plus 2 keer geschorst geweest, als ik dat nog 1 keer word moet ik eraf!
maar dat was het verleden, vorig jaar en dit jaar doe ik gewoon mijn best.
ben eindelijk een beetje serieus geworden. en als er iets gebeurt ben ik er niet meer altijd bij. Maar ik ben dus zo'n beetje de oudste van de school. was vroeger echt een "belhamel"
havo 1
havo 2
havo 2
havo 3
havo 4
havo 4
havo 5
1 jaar onderbouw blijve hange en 1 jaar bovebouw
als ik dit jaar niet slaag, mag ik ook nog 1 jaar opnieuw havo 5 doen:p
plus 2 keer geschorst geweest, als ik dat nog 1 keer word moet ik eraf!
maar dat was het verleden, vorig jaar en dit jaar doe ik gewoon mijn best.
ben eindelijk een beetje serieus geworden. en als er iets gebeurt ben ik er niet meer altijd bij. Maar ik ben dus zo'n beetje de oudste van de school. was vroeger echt een "belhamel"
- Auke
- Beste Avatar 2007/2008
Hoppa:Mike.H schreef:Serieus!? O, wat raar. want in mijn beroepskeuze krantje staat dat VWO vereist is -_-...Auke schreef:Toevallig weet ik dat voor je voor piloot maximaal 1,95 m mag zijn. Voor officier der Mariniers is HAVO trouwens voldoende!Mike.H schreef:Ja idd! dat dacht ik dus ook al aan, heeft iemand ENIG idee waar ik info kan vinden over hoe lang je mag zijn in dat ding :^)?
Eisen officier der Mariniers
Ik weet het niet zeker, maar ik vermoed dat voor de JSF dezelfde eisen gelden als voor de F-16. Anders zouden ze bij de overstap alle lange piloten moeten ontslaan...Mike.H schreef:Maar weet je toevallig ook of dit alleen voor de F-16's geld, of later ook voor de JSF ?
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
- marf
- Lid
- Contacteer:
2de jaar koksschool (BE)
in Hoogstraten
in Hoogstraten
Nog iets liggen van luftwaffe of Brits !
Geef maar een GIL
Check out my website on http://www.freewebs.com/nicolas8452
Geef maar een GIL
Check out my website on http://www.freewebs.com/nicolas8452
- Mike.H
- Lid
Ik heb vorig jaar mijn vmbo afgemaakt, helaas.. ik kon veel hoger, iets waar ik nu tegenaanloop, ik zit echt uit mijn neus te eten in de klas, maar ik mag niet hoger omdat ik geen hoger niveau hiervoor heb gedaan.. iets wat de leraren ook zien.. ik doe nu dus een opleiding voor verkoopmedewerker, maar ik zou toch graag een baan bij de luchtmacht willen..
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''