Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Sjoerd schreef:Ik denk, maar dat weet ik niet zeker, dat het nu als volgt is:
A1 = A
A1/A2 = B
B1 = C
B1/B2 = D
Lijkt mij in elk geval het meest logische.
Ik doe Wiskunde A, en dat is bij mij A12
en Wiskunde B is B12
Niveaus C en D zal wel VWO zijn?
A, B, C & D Zijn nieuwe wiskunde onderdelen met ingang van volgendjaar, ze gaan de Tweede Fase een klein beetje ombouwen :P
Dean
Maar A12 houdt dus A en B in.... lol zouden ze je ook aannemen met een 2 op je rapport?? Aangezien ik niet zo'n wiskundig wonder ben...
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
779 schreef:Aannemen bij de luchtmacht met een 2 voor wiskunde? NEEN!
779
LoL snap ik ook wel (en ik bedoel 't Korps Mariniers, Officier) maar ik vermoed dat een 2 (als Wiskunde A12 dus NU Wiskunde A en B inhoudt) zo ongeveer m'n eindexamencijfer wordt voor Wiskunde...
Meer dan 330 jaar,
De marinier, de marinier
Wouter schreef:Wiskunde A1,2 is op het moment nog steeds anders dan B1, of B2.
Ik zelf heb na de 4e A1 met een 5.6 afgesloten
LoL ik moet 6 jaar met dat verrekte vak, nu NOG 3 jaar (als ik VWO af KAN maken natuurlijk )
Meer dan 330 jaar,
De marinier, de marinier
Justin schreef:
Maar A12 houdt dus A en B in.... lol zouden ze je ook aannemen met een 2 op je rapport?? Aangezien ik niet zo'n wiskundig wonder ben...
Minimaal een zes als eindcijfer was het altijd.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. ' Stephen E. Ambrose
Justin schreef:
Voor de keuring? Klopt, is wel goed te doen vind ik hoor... Eigenlijk belachelijk minimaal. Ach ja, WA1 heb ik een 6 voor dus..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Justin schreef:
Damit want ik zuig dus echt met wiskunde... als ik dit jaar met een 5 op m'n rapport af kan sluiten ben ik blij
Meer dan 330 jaar,
De marinier, de marinier
Ik zit te twijfelen... hierna naar Windesheim voor geschiedenis, propadeuse halen en daarmaa naar Leiden voor archeologie, of naar de KMA en daar een archeologie opleiding volgen.
En ja dat kan! Heb het nagevraagd
Heey nog een archeoloog
Heb je al eens meegeholpen bij een opgraving?
Moet je eens doen, is echt leuk werk!
Justin schreef:
Damit want ik zuig dus echt met wiskunde... als ik dit jaar met een 5 op m'n rapport af kan sluiten ben ik blij
Bijlessen misschien?
Ik zit te twijfelen... hierna naar Windesheim voor geschiedenis, propadeuse halen en daarmaa naar Leiden voor archeologie, of naar de KMA en daar een archeologie opleiding volgen.
En ja dat kan! Heb het nagevraagd
Heey nog een archeoloog
Heb je al eens meegeholpen bij een opgraving?
Moet je eens doen, is echt leuk werk!