Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
"You can manufacture weapons and you can purchase ammunition, but you can't buy valor and you can't pull heroes off an assembley line" http://www.35thinfantrydivisionbelgium.be/
Doet mij denken aan van die Duitse kindsoldaten die aan het einde van de oorlog veel gevangen genomen werden. Die keken ook met van die puberkoppies grote ogen in de camera's van de geallieerden
Ruimteaapje schreef:Doet mij denken aan van die Duitse kindsoldaten die aan het einde van de oorlog veel gevangen genomen werden. Die keken ook met van die puberkoppies grote ogen in de camera's van de geallieerden
Een kindsoldaat aan het einde van de oorlog met een m36 uniform aan? Lijkt me onwaarschijnlijk.
Maar bedankt voor je toelichting, nu heb ik toch nog het idee dat mijn rol als 'kindsoldaat' toch nog iets aan het re-enactment toevoegt
iknowdintoo schreef:Niet erg logisch, een foto posten in 'post uw werkelijke uiterlijk' en dan een je gezicht onherkenbaar maken
Als je zo graag me gezicht wilt zien kan dat via pm
Heeee, zijn dit de nieuwste zonnebrillen?
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!