Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
The Germs - Throw It Away
Gewapend Beton - Patatje Oorlog
Mistake - Verzet
Crass & The Sex Pistols zijn gewoon weg de beste punkbands ooit .. Crass - Mother Earth
edit : Ik heb zelfs hun plaat
Van Crass of van The Sex Pistols ( die overigens ook erg okay zijn! )? Crass is één van m,n favorieten samen met Conflict, maar er zijn veel meer bands waar ik goede herinneringen aan heb . @ Julian: toch tof dat je Crass kent! Kwestie van smaak, uiteraard! Crass stelt muzikaal niet echt veel voor, maar het is voor mij dé anarcho band! Creative Record And Sound Services rulez!
Tegenwoordig is mijn muzieksmaak een heel stuk breder, maar oude liefde roest niet!
The Ramones. De Antholgy CD, toch wel één van mijn beste aanwinsten de afgelopen tijd!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944