Lucid schreef:Zonder onderlijning snap ik je ook wel, hoor. En ik leg het niet aan jou uit, maar aan de mensen die Bas van der Vlies niet kennen. Ik wil dat ze weten wat voor vent dat is. Mensen die vrouwen en homo's haten, vind ik hufters. En als mensenrechtenorganisaties naar de rechter stappen, dan moet je wel heel erg ver gaan met het discrimineren van mensen!
Ik leg even de nadruk op bepaalde woorden. Daarvoor zit onder andere de "onderlijningsfunctie" op dit forum. Verder is het niet geloofwaardig om aan mensen een persoon uit te leggen en dan enkel zijn negatieve kanten benoemen. Noem dan ook positieve punten van deze persoon. Je mag zeker kritiek op hem hebben, maar noem dan ook positieve dingen.
Bigshot schreef:Ik uitte vooral mijn onvrede over opmerkingen die bleven staan. Er zijn berichten geëdit of zelfs verplaatst die niet opwegen tegen deze opmerkingen. Daar ligt voor mij het struikelpunt. Maar ja, blijkbaar ben ik de enige die zo denkt en mogen we iedereen binnen het redelijke uitschelden.
Kritiek op iemand hebben, is iets anders dan iemand uitschelden.[/quote]
Kritiek is wat anders dan schelden, akkoord. Maar als ik jou "face to face" uit zou maken voor zombie of misselijke vrouw, dan zou je dat denk ik niet zo waarderen...
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)