Voorspel de verkiezingsuitslag

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
779
Lid
Lid

Bericht door 779 »

Bigshot schreef:
779 schreef:MISSELIJKE vrouw was het.
779, dit gaat trouwens ook nergens over. Moet dat nu allemaal in het openbaar hier?
Heb je het debat gezien? Iedereen zou doorhebben hoe zinloos zij het woord voerde:

1. Ze liet niemand uitpraten
2. Draaikonterij
3. Armenie kwestie
etc. etc. Ze kwam gewoon over als een vreselijk egoistische biatch! Ik heb helemaal niets tegen Turkse mensen in Nederland, maar als ze dit soort dingen gaan verkondigen, hoor je niet thuis in de politiek. Medewaarom CDA nu 6!! zetels voorstaat in de peilingen, dit gelieg en bedrieg heeft de PvdA 2 zetels gekost.

779
Sjoerd
Lid

Bericht door Sjoerd »

Bob, peilingen zijn zéér relatief. Je moet niet gek opkijken als het CDA in de peilingen 5 zetels voorstaat op de PvdA, maar bij de verkiezingen toch een paar zetels minder haalt.

Het kan nog alle kanten op, kiezers vergeten snel en het is nog 15 dagen tot de verkiezingen. Dus om nu al te zeggen dat het interview van gisteren de PvdA twee zetels heeft gekost is redelijk voorbarig. Overigens deel ik je mening wat deze mevrouw betreft volledig. :wink:
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
779
Lid
Lid

Bericht door 779 »

Ik bedoel twee zetels in de peilingen dan he. Gisteren stond de PvdA nog vier zetels achter nu al zes! PvdA is mooie partije, met goede ideeen, maar met die ene vrouw verziekt die hele partij het voor mij.

779
Lucid
Lid

Bericht door Lucid »

Bigshot schreef:Je mag van mij denken over hem wat je wil. Je hoeft het niet uit te leggen aan me.
Zonder onderlijning snap ik je ook wel, hoor. En ik leg het niet aan jou uit, maar aan de mensen die Bas van der Vlies niet kennen. Ik wil dat ze weten wat voor vent dat is. Mensen die vrouwen en homo's haten, vind ik hufters. En als mensenrechtenorganisaties naar de rechter stappen, dan moet je wel heel erg ver gaan met het discrimineren van mensen!
Bigshot schreef:Ik uitte vooral mijn onvrede over opmerkingen die bleven staan. Er zijn berichten geëdit of zelfs verplaatst die niet opwegen tegen deze opmerkingen. Daar ligt voor mij het struikelpunt. Maar ja, blijkbaar ben ik de enige die zo denkt en mogen we iedereen binnen het redelijke uitschelden.
Kritiek op iemand hebben, is iets anders dan iemand uitschelden.
The face of tyranny is always mild at first.
— Racine
Bigshot
Lid
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Lucid schreef:Zonder onderlijning snap ik je ook wel, hoor. En ik leg het niet aan jou uit, maar aan de mensen die Bas van der Vlies niet kennen. Ik wil dat ze weten wat voor vent dat is. Mensen die vrouwen en homo's haten, vind ik hufters. En als mensenrechtenorganisaties naar de rechter stappen, dan moet je wel heel erg ver gaan met het discrimineren van mensen!
Ik leg even de nadruk op bepaalde woorden. Daarvoor zit onder andere de "onderlijningsfunctie" op dit forum. Verder is het niet geloofwaardig om aan mensen een persoon uit te leggen en dan enkel zijn negatieve kanten benoemen. Noem dan ook positieve punten van deze persoon. Je mag zeker kritiek op hem hebben, maar noem dan ook positieve dingen.
Bigshot schreef:Ik uitte vooral mijn onvrede over opmerkingen die bleven staan. Er zijn berichten geëdit of zelfs verplaatst die niet opwegen tegen deze opmerkingen. Daar ligt voor mij het struikelpunt. Maar ja, blijkbaar ben ik de enige die zo denkt en mogen we iedereen binnen het redelijke uitschelden.
Kritiek op iemand hebben, is iets anders dan iemand uitschelden.[/quote]
Kritiek is wat anders dan schelden, akkoord. Maar als ik jou "face to face" uit zou maken voor zombie of misselijke vrouw, dan zou je dat denk ik niet zo waarderen...
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Lucid
Lid

Bericht door Lucid »

Bigshot schreef:Noem dan ook positieve punten van deze persoon. Je mag zeker kritiek op hem hebben, maar noem dan ook positieve dingen.
Vooruit. ;) Van der Vlies is een eerlijke man die gelooft in zijn idealen (al vind ik die fout). Hij durft ook de discussie aan te gaan met zijn politieke tegenstanders, en hij heeft water bij de wijn gedaan wat betreft zijn houding tegenover de rechten van de vrouw. Hij is het langstzittende kamerlid, want zijn kiezers kunnen geen genoeg van hem krijgen.
Bigshot schreef:Kritiek is wat anders dan schelden, akkoord. Maar als ik jou "face to face" uit zou maken voor zombie of misselijke vrouw, dan zou je dat denk ik niet zo waarderen...
Ik vind het ook iets totaal anders.
The face of tyranny is always mild at first.
— Racine
Plaats reactie