Slowchat topic - deel 13
-
- Lid
Ik maakte geen wheelies hey .
Toen de bmw net reed kwamtie tot de 70 .
Maarja het blijft natuurlijk altijd gevaarlijk ookal rij je op een Gigantisch leeg parkeerterrein van de ikea.
Toen de bmw net reed kwamtie tot de 70 .
Maarja het blijft natuurlijk altijd gevaarlijk ookal rij je op een Gigantisch leeg parkeerterrein van de ikea.
Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Lid
Waarom moet die gast dan ook zo nodig stoer doen...? Voor een meisje? Nu kan hij met zon harses nooit meer aan de vriendin hahahasturmman schreef:Had die gozer bij mij voor tijdje geleden ook...nu mist hij zn halve lip, al zn voortanden, en een deel van zn kin. Maar hij mocht wel mee in de ambulance dus een pret ritje...
Of hij moet 20 keer voor een operatie met plastische chirurgie á 25.000 euro per stuk... achjah laat het hem maar zelf dokken
779
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
Hm , i do recall dat Sturmman minstens 5 jaar ouder is als jij ...Leroy schreef:Dat snap ik zelf ook wel, waarom denk je dat ik het woord "daden" uitgelegd te hebben, juist om zo'n reactie uit te sluiten.
Maar blijkbaar zijn er toch nog oversexte pubers aanwezig die dan toch nog even iets moeten zeggen.
- Charly1975
- Lid
Goed idee BigshotBigshot schreef:Is het geen idee om ook voor dit forum de admins en de moderators voor de komende 4 jaar te kiezen...
Ik ga voor MP Sjoerd !! (tenzij Bigshot zich kanidaat stelt, dan stem ik voor Proos)
Wanneer zijn de verkiezingen en wanneer de coalitiebesprekingen (die uiteraard overeenkomstig de realiteit hopeloos mislukken) en de daarop volgende verkiezingen ?
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)