Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
jeroen wo2 schreef:Ik had hem gister ook verwijdert.
Ik dacht ook dat het goed zat.
Maar na 10 min op msn te zitten begon het weer.
Het was een Trojaans paard virus.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
En om 0700 u
Ik moet altijd werken tussen 0800 en 1500 u op zaterdag. En gister naar de nieuwe Bond geweest en daarna nog naar een verjaardag, dus t was 0200 u toen ik in bed lag. En vanavond moet ik naar nóg een verjaardag en dat word nóg later dus ik meot even 2 uurtjes slaap meepakken
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
messemaker schreef:Moet jij weeten wat ik alenmaal haat...
Oh ik haat het niet hoor, ik vind het juist fijn om dingen te doen. Mijn zaterdag is nu juist goed besteed!
Wat haat jij dan..? Wat haat jij nou grondig..
Charly1975 schreef:Haat is er al genoeg op de wereld mensen !! Wees vrolijk en geniet van het korte leven dat je hebt weest lief voor elkander !!!! En haat niets !!!
(heb er hoogstens een hekel aan)
Een hekel hebben aan, dat is inderdaad een betere uitdrukking!