Slowchat topic - deel 13
- Charly1975
- Lid
Hoe kun je je eigen verjaardag haten ? Dan haat je je eigen geboorte ? Dus haat je jezelf....dat is dan wel weer een goed voorbeeld van zelfkennis trouwens.Mike.H schreef:ik HAAT me verjaardag op 6 december, BAH
verjaardagen vind ik zoiezo zo nep altijd
Tevens schrijf je dat je verjaardagen nep vind....waarom vier je je verjaardag dan als je die haat ? Als je 'm niet viert hoef je 'm ook niet te haten. Als je 'm wel viert dan klopt je tweede zin niet....je bent oud genoeg om zelf te bepalen of je je verjaardag viert of niet.
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
- Charly1975
- Lid
Dat is juist Alex. Dus als je in mijn vorige tekst overal waar 'haat' (of iets van die strekking) staat gaat vervangen door 'hekel hebben' dan is de conclusie dat Mike H. een hekel heeft aan zichzelf.alex schreef:Volgens de wijze worden mag je niet haten charly heb je zelf gezegd hoogstens een hekel hebben aan
Alex
Heel goed Alex dat je me even daarop wijst
We're fools to make war
On our brothers in arms
On our brothers in arms
- Justin
- Lid
Ik vind een verjaardag geen probleem De hele dag een beetje handjes schudden en taart eten en geld en cadeaus krijgen
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
-
- Lid
- leieboordbewoner
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Mike.H
- Lid
Dan concludeer je dat verkeerd, ik vind het een rotdatum zo goed? ik haat me eigen geboorte niet, maar ik vind de winter zoiezo niks, behalve als er sneeuw ligt .Charly1975 schreef:Hoe kun je je eigen verjaardag haten ? Dan haat je je eigen geboorte ? Dus haat je jezelf....dat is dan wel weer een goed voorbeeld van zelfkennis trouwens.Mike.H schreef:ik HAAT me verjaardag op 6 december, BAH
verjaardagen vind ik zoiezo zo nep altijd
Tevens schrijf je dat je verjaardagen nep vind....waarom vier je je verjaardag dan als je die haat ? Als je 'm niet viert hoef je 'm ook niet te haten. Als je 'm wel viert dan klopt je tweede zin niet....je bent oud genoeg om zelf te bepalen of je je verjaardag viert of niet.
en verjaardagen vind ik altijd zo nep omdat iedereen altijd zo overdreven aardig tegen je gaat doen, net alsof je de rest van het jaar niet aardig bent geweest ofzo
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
- Bigshot
- Lid
- Contacteer:
Precies Mike!!! Dat is net als verjaardagsfeestjes. Mensen zien elkaar een heel jaar niet, maar vreten en zuipen de ander wel arm op zijn of haar verjaardag. Dat klopt gewoon niet. Als ze naar huis gaan zeggen ze tegen elkaar: "Ik zal gauw weer eens langskomen," vervolgens duurt het weer een jaar voordat ze elkaar op dezelfde verjaardag weer ontmoeten en hetzelfde ritueel zich herhaalt.Mike.H schreef:en verjaardagen vind ik altijd zo nep omdat iedereen altijd zo overdreven aardig tegen je gaat doen, net alsof je de rest van het jaar niet aardig bent geweest ofzo
Dat is ook mijn reden waarom ik feestjes geregeld afzeg en later zelf wel even ga feliciteren. Ik haat ( ) dat schijnheilige gedoe! Ze houden elkaar voor de gek.
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
- Mike.H
- Lid
hahaha precies dat bedoel ik nou!Bigshot schreef:Precies Mike!!! Dat is net als verjaardagsfeestjes. Mensen zien elkaar een heel jaar niet, maar vreten en zuipen de ander wel arm op zijn of haar verjaardag. Dat klopt gewoon niet. Als ze naar huis gaan zeggen ze tegen elkaar: "Ik zal gauw weer eens langskomen," vervolgens duurt het weer een jaar voordat ze elkaar op dezelfde verjaardag weer ontmoeten en hetzelfde ritueel zich herhaalt.Mike.H schreef:en verjaardagen vind ik altijd zo nep omdat iedereen altijd zo overdreven aardig tegen je gaat doen, net alsof je de rest van het jaar niet aardig bent geweest ofzo
Dat is ook mijn reden waarom ik feestjes geregeld afzeg en later zelf wel even ga feliciteren. Ik haat ( ) dat schijnheilige gedoe! Ze houden elkaar voor de gek.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,