Weet je wel zeker dat je in je deur wilt gaan staan?malarkey schreef:Jezus waar slaat dat op
Mag nog geen eens in de deur of achter de deur staan :S
Slowchat topic - deel 13
- Justin
- Lid
- Dodo
- Lid
Ik heb vandaag een mooie grote enveloppe gekregen van de Koninklijke Landmacht voor mijn psychologysche en fysieke keuring. Deze heb ik op 19 januari!pionier schreef:Iemand die bij de KL zit op dit forum?
Ben nu in het "sollicitatie-proces" voor de KMA.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
- Charly1975
- Lid
Flauw.Leroy schreef:Op het internet?sobel schreef:waar vind je die?Bigshot schreef:Zo, vandaag heeft mij computer, vanaf vanmorgen 9 uur gewerkt. Ik heb vandaag in totaal 729 MB aan After Action Reports opgezocht en gedownload, van allerlei veldslagen (onder andere Iwo Jima, Saipan, Tinian, operation Torch) en eenheden (3rd Infantry Division, 7th ID, 16th ID, 24th ID, 25th ID, 45th ID, 96th ID, 4th MD etc.).
Nu rust, voor zowel de PC, als voor mijzelf.
Iemand nog een stukje chocoladeletter ???
Ja ? Pech hebben dan! Ik eet 'm lekker zelf op.....
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
-
- Lid
- Charly1975
- Lid
-
- Lid
- Bigshot
- Lid
- Contacteer:
Klopt!Leroy schreef:Op het internet?sobel schreef:waar vind je die?Bigshot schreef:Zo, vandaag heeft mij computer, vanaf vanmorgen 9 uur gewerkt. Ik heb vandaag in totaal 729 MB aan After Action Reports opgezocht en gedownload, van allerlei veldslagen (onder andere Iwo Jima, Saipan, Tinian, operation Torch) en eenheden (3rd Infantry Division, 7th ID, 16th ID, 24th ID, 25th ID, 45th ID, 96th ID, 4th MD etc.).
Nu rust, voor zowel de PC, als voor mijzelf.
Nee, ik zal nog eens zoeken naar de link...
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
- Dodo
- Lid
Als ik de keuring heb gehad kan ik je wel een PB'tje sturen. Moet je me tzt er wel even aan herinneren.pionier schreef:Hehe vast wel...Mike.H schreef:wat moet je weten dan, misschien weten mensen dat ook die niet bij de KL zitten.pionier schreef:Iemand die bij de KL zit op dit forum?
Zou willen weten of het verstandig is om te zeggen dat je hobby wo2 en metaaldetectie is.
En wat voor psychise vrage je krijgt.
Zelf zeg ik heel eenvoudig dat ik erg geïnteresseerd ben in de Tweede Wereldoorlog en daar houd ik het bij. Als ik zou zoeken met een metaaldetector zou ik dat niet zeggen, want ik zou geen zin hebben in vragen over munitie en wat ik daar allemaal mee zou gaan doen. Het zorgt gewoon voor een heleboel extra onnodige vragen.
Ik geloof wel dat ze liever mensen zoeken die als hobby voetbal hebben dan als hobby WO2. Gewoon omdat voetbal veel socialer is en natuurlijk een teamsport!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
-
- Lid