Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
alex schreef:Jaja vanaaf lekker looooos Door tot half 8 morgenochtend
Jaja, verniel je trommelvliezen maar, het kan nog je bent tenslotte jong, is het niet Alex?
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
alex schreef:Jaja vanaaf lekker looooos Door tot half 8 morgenochtend
Jaja, verniel je trommelvliezen maar, het kan nog je bent tenslotte jong, is het niet Alex?
Och tzal wel meevallen, ze gaan meer early draaien dus is minder hard en minder beats... Dus het zal wel meevallen met de suis in mijn oren En wittmann, jammer dat je niet mee kan, ik zal wel paar filmpjes voor je maken vanaaf Volgende keer gaan we weer los ok?
Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Ik haat t om me verplicht te voelen om naar een verjaardag te gaan...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Dolkomisch... dit jasje heb ik van de duitse ebay. Zaten geen emblemen op en aardig wat mot bij de adelaarafdruk. Dat heb ik toen dicht genaaid. De spange heeft vooraan geen lintje. Deze komt van een maat uit Stein. De schouderstuk knopen heb ik er ook los bij gedaan alvorens ze met een gele waterverf te bestrijken (waren eerder voor dak).
Komplete dikke oplichter dus... Overigens heb ik de jas aan Gerben van dit forum weg gedaan, dus hij kan dit ook be-amen.
Dan heb je mzzl want als je dan die bekeuring thuis krijgt teken je gewoon protest aan omdat het niet te bewijzen valt zonder blaastest! Wie weet ben je wel gewoon niet lekker in je hoofd ofzo en doe je daarom zo vaag, kan ook nog
Dus als ik jou was gewoon protest aantekenen en zo dus niet hoeven te dokke!
Achja, hij wilde ons eerst een bekeuring geven voor baldadigheid.
En zo verward dat ik was had ik als verklaring dat ik bezopen was.
Dus een protest aantekenen zal niet gaan! Maar goed, ik vond het wel grappig en die 50E mogen ze van mij hebben hoor, geld zat.
Goeiemorguuuuuuh Zeer geslaagd avondje gehad gister, heb alleen 3 uur over gedaan om 30 kilometer met het ov te reizen Was om 10 uur thuis en kben net wakker. @ Wittmann: Het was gruwelijk
Retreat?!? We're just advancing in another direction..