Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Justin schreef:Wat zou je daar dan voor opleiding voor moeten volgen, voor het KCT? Is daar een speciale opleiding voor, of is het gewoon als je na zoveel jaar bij de luchtmobiele brigade of pantserinfanterie dat kan gaan doen?
Ik wil naar het Korps Mariniers, en dan moet ik naar het KIM en het POTOM..
Via luchtmobiel of pantserinfanterie.
Als jij Korps Mariniers wilt gaan doen, begin maar met trainen..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Ik heb morgen kerstgala op school en vrijdag nog eventjes snowboarden met school. Dan 2 weken vakantie, na de vakantie tentamen of toetsweek. Hoe ze het ook noemen
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Vanavond heb ik culturele avond, iets dat de afgelopen paar jaren vrij vaak resulteert in een zuippartij..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Justin schreef:Wat zou je daar dan voor opleiding voor moeten volgen, voor het KCT? Is daar een speciale opleiding voor, of is het gewoon als je na zoveel jaar bij de luchtmobiele brigade of pantserinfanterie dat kan gaan doen?
Ik wil naar het Korps Mariniers, en dan moet ik naar het KIM en het POTOM..
Via luchtmobiel of pantserinfanterie.
Als jij Korps Mariniers wilt gaan doen, begin maar met trainen..
Trainen? Fysiek of mentaal (of allebei) ? Het fysieke zal niet zo'n probleem zijn (ik voetbal nl, en ik fiets thuis op zo'n fietsding, doe met gewichten en doe sit-ups ), het mentale weet ik nog niet (heb nog niet echt mentaal 'zware' dingen meegemaakt oid dus)
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
Dodo, ik weet dat je niet direct van de KMA naar de commando's kan.
@ Justin: je moet mentaal erg sterk zijn voor Commando's. Ze zijn niet echt zachtzinnig daar.. En met voetbal en een paar sit-ups kom je nog niet eens de eerste week door..