We hebben je hulp nodig!: Je gebruikt een Ad Blocker, maar onze website wordt mogelijk gemaakt door advertenties. We vragen je daarom vriendelijk om de Ad Blocker voor deze site uit te zetten of een donatie te doen.
Dodo schreef:Pfieuw als je ziet hoe wanhopig sommige hier overkomen, ben ik blij dat ik in Den Haag woon. Hier word tenminste aan "vraag en aanbond" gedaan..
Elke aanbod schept zijn eigen vraag
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Dodo schreef:Pfieuw als je ziet hoe wanhopig sommige hier overkomen, ben ik blij dat ik in Den Haag woon. Hier word tenminste aan "vraag en aanbond" gedaan..
En tot zover het "Economisch/Filosofisch"-kwartiertje met Michiel
Soms duurt het wat langer..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
En tot zover het "Economisch/Filosofisch"-kwartiertje met Michiel
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Jaja Alex, een maatje van me en me ex los op nightmare
Je zou maar een kater hebben en hier naar moeten luisteren..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944