Slowchat topic - deel 13
- Dodo
- Lid
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- Dodo
- Lid
Als de Gestapo Hardcore had gebruikt in de Tweede Wereldoorlog bij hun ondervragingstechnieken, dan hadden de Duitsers de oorlog gewonnen.. 

"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
-
- Lid
Van de echte hardcore fans is maar een kleine groep die het begrijpt. Een ander deel gebruikt de muziek als excuus om neo-nazi te spelen en Hitler te roemen. Ook gebruiken ze de muziek als excuus om drugs te gebruiken.
Er is maar een kleine groep hardcore liefhebbers die de muziek echt waarderen. Alex is één zo iemand, en voor de rest ken ik er weinig.
779
Er is maar een kleine groep hardcore liefhebbers die de muziek echt waarderen. Alex is één zo iemand, en voor de rest ken ik er weinig.
779
- Justin
- Lid
HahahaDodo schreef:Als de Gestapo Hardcore had gebruikt in de Tweede Wereldoorlog bij hun ondervragingstechnieken, dan hadden de Duitsers de oorlog gewonnen..

Ik ben het met Dodo enzo eens, ik (mening) moet niks van Hardcore hebben.. wel van Hiphop (een beetje), normaal (Coldplay!!!) en een beetje Jumpstyle

Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
- Dodo
- Lid
Ach ja Alex heeft alle recht om het goede muziek te vinden. Ik kan me ook voorstellen dat zo'n feest wel dope is. Als ik dat filmpje van je zie Alex, dan ziet 't er uit als een enorm feest. En dat is natuurlijk het beste..
Ik begrijp er gewoon geen zak van dus ik kan er makkelijk grapjes over maken..
En Bob bij zo ongeveer iedere muziek word er drugs gebruikt. Kijk naar Hiphop, Reaggea en Drum n Bass. Als je daar iemand aankijkt zie je meestal een behoorlijk wazige blik met evt. rode ogen: zo stoned als een aap.
Ik ga regelmatig naar DnB feesten en dan komt de wietlucht je tegemoet.. Heerlijk, wat een sfeer!
Komt alleen nu niet zoveel meer van, moet lekker werken op zaterdag-ochtend.. 
Ik begrijp er gewoon geen zak van dus ik kan er makkelijk grapjes over maken..

En Bob bij zo ongeveer iedere muziek word er drugs gebruikt. Kijk naar Hiphop, Reaggea en Drum n Bass. Als je daar iemand aankijkt zie je meestal een behoorlijk wazige blik met evt. rode ogen: zo stoned als een aap.
Ik ga regelmatig naar DnB feesten en dan komt de wietlucht je tegemoet.. Heerlijk, wat een sfeer!

"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
- Dodo
- Lid
Ik voel me uitstekend..779 schreef:Ja, maar waarom moet je drugs gebruiken om naar zo'n feest te gaan???
Je verkloot je eigen lichaam EN je toekomst!
779

En trouwens, je kan beter af en toe een blowtje met een paar vrienden roken ipv 5 bier zuipen. Als we gezond willen uitgaan, dan houden we het wel op sinaasappelsap. Hoewel dat wel erg slecht is voor je tanden..

En je toekomst verkloten.. Nou nou.. Je moet gewoon weten wanneer je moet stoppen. Bij coke, heroïne of andere harddrugs is dat véél moeilijker dan bij softdrugs. Ik ben nu zo'n 3 maanden gestopt met blowen (voor de 2e keer trouwens). Het spul is nu volledig uit mijn systeem, en ik kan vol goede moed naar de keuring..

Over slechte dingen gesproken:
roken... i rest my case.

-
- Lid