Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Geld, Jessica Alba, mijn rijbewijs ehm zo kan ik nog wel even doorgaan..
@Racefiets, ik plaats je post even in "Actueel", ik denk dat het daar beter staat! Hier staat 'ie...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Krijg net brief van de gemeente, onze school is uitgekozen om mee te doen aan een rampenoefening hier in mijn dorp
Eerst brand melding in onze school evacuatie. Daarna worden we met bussen (5 min fietsen) naar de grent (uitgaansgelegenheden) gebracht waar we de cafe's etc in moeten waar we een paar keer een paar brandmelding brandmeldingen zullen zijn en wij moeten evacueren...
Ben benieuwd hoeveel LOL-broeken er zullen zijn...
Weer eens wat anders dan gewoon les, wel balen dat we vanaf half 2 wel weer gewoon les hebben, maarja weer eens wat anders
Dean
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
alex schreef:En het is weer eens zo ver... Kater.....
De avond dat je dronken bent moet je voor het slapen even een liter water drinken .. Normaal gezien heb je dan geen kater. Het probleem bij katers is dat wanneer je alcohol gedronken hebt het vocht uit je hoofd word opgenomen. Daardoor drukken je hersens constant tegen de schedel aan en vandaar komt dus die barstende hoofdpijn. Een wijze raad van tante shifty
Shit dan heb ik gister een liter te veel gedronken Kheb wel ff een tijd onder de kraan gehangen, maar het helpt niet echt super. Kan ook komen dak maar 5 uur geslapen heb en in die tijd 10 keer wakker ben geworden.... mjah vanaaf maar vroeg naar bed En thx voor de tip
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Die tip is hier al 5 keer de revue gepasseerd. Het beste is om tussen elke aantal glazen alcohol een non-alcohol drankje te drinken tegen de dehydratie zoals Jan dat zo mooi beschreven heeft .
Nou gister was wel heel bizar, kweet het niet eens meer flink aantal bier, flugels, halve fles malibu, en nog wat halve glazen boswandeling, rooie wodka red bull, gin tonic en 1 cola heb ik op geloof ik Niet al te slim kweet het
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
alex schreef:Nou gister was wel heel bizar, kweet het niet eens meer flink aantal bier, flugels, halve fles malibu, en nog wat halve glazen boswandeling, rooie wodka red bull, gin tonic en 1 cola heb ik op geloof ik Niet al te slim kweet het