Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
alex schreef:Nou gister was wel heel bizar, kweet het niet eens meer flink aantal bier, flugels, halve fles malibu, en nog wat halve glazen boswandeling, rooie wodka red bull, gin tonic en 1 cola heb ik op geloof ik Niet al te slim kweet het
Ik zou graag eens uw maag zien vanbinnen!
Valt weinig te zien denk ik Kheb de hele dag rond gelopen op 1 broodje kibbeling en een mars....
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Ja , het mixen van alcoholische drankjes is NOT DONE !
Ik snap zelfs niet dat dat dan nog smaakt als je alles door elkaar drinkt.
Afwisselen met non-alcoholische drankjes is inderdaad het beste. Of gewoon een x-aantal biertjes drinken en je grens kennen..
Shifty schreef:Ja , het mixen van alcoholische drankjes is NOT DONE !
Afwisselen met non-alcoholische drankjes is inderdaad het beste. Of gewoon een x-aantal biertjes drinken en je grens kennen..
Amaai ik word oud percies
Nee hoor, t is gewoon veel fijner om een grens te trekken.. Of word ik nu ook al oud..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
alex schreef:Grens weet ik altijd wel te vinden, maar 1 a 2 keer per jaar gaak er per ongeluk wel eens overheen, en dan heb ik altijd een rotte zondag
Ooh oke, dan is het goed. Dat is heel menselijk
Ik heb dit weekend trouwens totaal 3 biertjes gedronken. Heeeeele beschaafde score al zeg ik het zelf.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Nee hoor, t is gewoon veel fijner om een grens te trekken.. Of word ik nu ook al oud..
Drinken om dronken te zijn daar doe ik als een aantal jaar niet aan mee.
We worden beiden oud Dodo , zal ik alvast 2 plaatsen reserveren in het bejaardentehuis ?
Grrr... het zijn geen bejaardenTEhuizen of verzorgingsTEhuizen of verpleegTEhuizen... ik ben van mening dat je die TE weg moet laten Klinkt het minder alsof je daar zit vanwege detentie oid...
779
Laatst gewijzigd door 779 op 26 nov 2006, 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Drinken om dronken te zijn daar doe ik als een aantal jaar niet aan mee.
We worden beiden oud Dodo , zal ik alvast 2 plaatsen reserveren in het bejaardentehuis ?
Graag, met een extra kamertje. Kunnen we nog steeds oude rotzooi verzamelen!
779 schreef:Ik ben helaas geen verzorger van beroep meer Ben bijna verpleger
779
Hoelang moet je nog totdat je volledige verpleger-studie achter de rug hebt?