Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik kan ook geen van allen. Afgelopen jaar wilde ik wel leren skiën, maar toen ik op de piste kwam zag ik iemand loeihard onderuit gaan... Toen dacht ik:'Laat ik het maar bij foto's maken houden.'
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. ' Stephen E. Ambrose
Hier in Limburg gaan we niet op wintersport, wij vieren carnaval, anders ben je een cultuurbarbaar
Ik ben zelf nog nooit op wintersport geweest, ik heb nog nooit een ski aangeraakt
Remember, behind the enemy lines you can only trust in three things...
Your squad, your weapon and your God.
Jonhy Frost schreef:Hier in Limburg gaan we niet op wintersport, wij vieren carnaval, anders ben je een cultuurbarbaar
Ik ben zelf nog nooit op wintersport geweest, ik heb nog nooit een ski aangeraakt
NIETES!!! Ik vier ook Carnaval (heel graag zelfs ), maar een keertje snowboarden kan ook geen kwaad
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
Jonhy Frost schreef:Hier in Limburg gaan we niet op wintersport, wij vieren carnaval, anders ben je een cultuurbarbaar
Uhhmm.. ik ga meestal in de KERSTVAKANTIE niet in de carnavalsvakantie
Julian schreef:Je bent trouwens de ''Snowbike'' in je lijstje vergeten te zetten Het is toch een onderdeel van de wintersport
Och ja.. Hm, als er actieve snowbikers op dit forum zijn mogen ze dat natuurlijk altijd zeggen!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Yannick S. schreef:
@Jonas! vier je dan carnaval??
Je kunt carnaval en wintersport ook combineren!! Ga je gewoon eens verkleed met carnaval in Landgraaf skiën!
gamer0004 schreef:Ik ga dit jaar op skikamp met school... Nog nooit geski, dus vraag me af hoe slecht ik ben
Jij gaat t heerlijk vinden!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944