Design
- Bigshot
- Lid
- Contacteer:
Design
Kent iemand op het Internet een design programma, wat gratis te gebruiken is?
Alvast bedankt!
Bigshot
Alvast bedankt!
Bigshot
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
-
- Lid
- Bigshot
- Lid
- Contacteer:
Ik ben een half uur aan het klooien geweest, maar dit is denk ik niet het soort programma dat ik bedoel, sorry voor het zoeken. Ik had duidelijker moeten zijn in mijn vraagstelling. Toch bedankt!
Ik zoek dus een designprogramma waarmee je logo's en dergelijke voor een website kan maken!
Can anyone help?
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
-
- Lid
Aah zo'n programma maakt niet uit hoor!Bigshot schreef:Ik ben een half uur aan het klooien geweest, maar dit is denk ik niet het soort programma dat ik bedoel, sorry voor het zoeken. Ik had duidelijker moeten zijn in mijn vraagstelling. Toch bedankt!
Ik zoek dus een designprogramma waarmee je logo's en dergelijke voor een website kan maken!
Can anyone help?
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
Ik wil wel helpen.Bigshot schreef:Ik ben een half uur aan het klooien geweest, maar dit is denk ik niet het soort programma dat ik bedoel, sorry voor het zoeken. Ik had duidelijker moeten zijn in mijn vraagstelling. Toch bedankt!
Can anyone help?
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
- Guido
- Lid
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 15 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Bigshot schreef:Kent iemand op het Internet een design programma, wat gratis te gebruiken is?
Photoshop CS2 is een heel mooi programma, maar zeker niet gratis.Leroy schreef:Photoshop CS2
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator