James Files.

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.

Wie loste het fatale schot

Een CIA Agent vermomd als Batchman
2
14%
James Files
6
43%
een onbekende die absoluut niet gezien is
6
43%

Totaal aantal stemmen: 14

kodiakbeer
Lid

James Files.

Bericht door kodiakbeer »

Daar gaat ie nog een keer.
Alleen oprechte en geen clouwneske antwoorden AUB,het boeid mij wat mensen in Nederland zo al denken over het inderdaad bijna uitgemolken verhaal WHO KILLED JFK ,WIE HEEFT HET FATALE HOOFDSCHOT GELOST.

Het is al lang geen geheim meer dat vooral De CIA en in iets mindere mate de FBI de Regiseurs zijn geweest.
Om alle informatie tegeven zou te veel zijn.
Jim Garrison was eigenlijk de eerste Amerikaan die ernstige twijfels had
had over de moord hij was ook de eerste die de Warren commisie openlijk leugenaars noemde.
Als ex FBI Agent ,Piloot ,en Aanklager kon hij dat ongestrafd doen.

Hij opende het volk de ogen, dat NIET Lee Harvy Oswald 3 LOEPZUIVERE
VOLTREFFERS IN 6 SEC VAN ACHTEREN OP KENNEDY HAD GESCHOTEN ,
Maar dat er sprake was van een geniaal complot op het hoogste niveau
met meerdere schutters,op verschillende plaatsen.
Ook de opvolger van President Kennedy was absoluut niet brandschoon.
Oswald zou vanaf een Boekendepo VANACHTEREN Kennedy hebben beschoten,aldus de Warren Commisie.
Deze verklaring hield geen stand nadat Jim Garrison de Belangrijkste Film ooit gemaakt opeiste ,DE ZAPRUDER FILM,De moord word door ABARHAM ZAPRUDER ONDANKS DE CHAOS HELEMAAL GEFILMD.
Hiermee word duidelijk dat Oswald ,die ook vermoord word om vage redenen, door Gangster en Nachtclubeigenaar Jack Ruby zeer waarschijnlijk helemaal niet geschoten heeft maar wel meer wist.
De Film veroorzaakte veel ophef in Amerika en laat zien dat Garrison gelijk had met zijn theorie.

Die ongeveer betekende dat de president ook van VOREN was beschoten
en dat er dus een samenzwering moet zijn geweest met daarin een hoofdrol voor de CIA,vooral toenmalig CIA Chef Allen Dulles haate Kennedy ,dat ie later in de Waren Commisie plaatsnam om de moord te onderzoeken was ook zeer vreemd,hij was nm de grootste voorstander
van de single bullet theorie,een schutter dus Oswald.

Dit is allemaal in feite achterhaald er zijn meerdere theorien,ik verdiep mij er al 25 jaar in, ken de feiten voor zover dat mogelijk is,DUS

Er was een Samenzwering op het hoogste niveau.
Kennedy moest kost wat kost gedood worden om div redenen.
Er waren meerdere Schutters
Hij is ook van voren beschoten
Oswald,s rol blijft onduidelijk ,maar hij heeft absoluut NIET geschoten

Bovenstaande feiten zijn ZEKER.
Door de jaren zijn er nogal wat scenarios bedacht,ik zal ze niet allemaal opnoemen,een ervan is de Waarschijnlijkste en word nog steeds door getuigen bevestigd THE BATCHMAN ,een Killer vermomd als Agent
Schiet Kennedy door het hoofd op de inderdaad perfecte plaats nm vanaf de knol,het bekende Heuveltje.
Volgens de Zapruder film kan dit precies zo gebeurt zijn, alles duid er op dat deze Batchman het fatale Hoofdschot heeft afgevuurd,Getuigen hoorden schoten en zagen uniformen achter het beroemde heuveltje tijdens de moord.
Ik geloof heilig in DEZE theorie die als enigste nog steeds standhoud
Het is nm een geniaal plan.

En nu komt een Nederlandse onderzoeker Wim Dankbaar met een boeiend maar voor mij niet geloofwaardig verhaal.
Hij heeft na veel onderzoek de Dader gevonden James Files bekent alles,verteld werkelijk alles wat er gebeurt is vanuit de gevangenis waar ie een straf uitzit voor iets heel anders.

Ik heb contact met Wim Dankbaar gehad,maar omdat ik z,n verhaal niet helemaal geloofwaardig vond was ie niet bereid om verder met mij in gesprek te gaan.

Het verhaal van James Files is echter ook niet slecht genoeg om even in de kast te zetten,dat erken zelf ik,Files heeft weet van bepaalde zaken
die wel geloofwaardig klinken.

Ik heb de film van James Files enkele malen gezien en moet zeggen
ZEER HET BEKIJKEN WAARD,maar aan z,n verhaal twijfel ik met al mijn kennis zeer ernstig.
De manier waarop ie het allemaal verteld lijkt alsof het gisteren was voor hem,ook zoals ie staat afgebeeld op de Cover lijkt op een leuke bijverdienste voor hem.
Files zal nooit worden aangeklaagd er was immers maar een schutter volgens de Warren Commisie en daar zal nooit vanaf worden geweken
anders zou de zaak weer aan het draaien slaan met alle gevolgen.en dat wil men natuurlijk niet.

Wie heeft de Film gezien en hoe geloofwaardig vond je hem
dwayne
Lid

Bericht door dwayne »

Ik snap alleen nog niet WAAROM oswald niet heeft geschoten.. hoe weet je dat?
Ze zeiden dat hij was aangetroffen met een grendelgeweer + kijker en dat heb je ook niet zomaar bij je..

Ik had trouwens ook een gehoord dat de FBI/CIA had gezegt dat, omdat zijn lichaam meerdere gaten zou hebben, het wel één kogel was die hem trof maar dat hij door het lichaam rondgestuiterd zou hebben.. dat vind ik zeer ongeleoofwaardig..
Goof
Lid

Bericht door Goof »

Hè, eindelijk een serieuze vraag, met voldoende antwoordmogelijkheden. Ik ga ervan uit dat Oswald wel degelijk een van de schoten heeft gelost. Maar hij was niet de enige. Oswald wist wie zijn companen waren en is dus op tijd zelf geliquideerd. De rest blijft wat mij aangaat duister. Iedereen die een motief zou kunnen hebben (en dat zijn er nogal wat) kan erbij betrokken zijn. Kennedy wordt er helaas niet minder dood van.
Wie uit de geschiedenis niets leert moet dulden dat deze zich steeds herhaalt.
sobel
Lid

Bericht door sobel »

Ik twijfel niet dat James files het heeft gedaan, alles komt er op neer, de huls die ze hebben gevonden enkele meters van het het waar files zou hebben gestaan, hij kon zelfs nog zeggen dat hij er in heeft gebeten! en jahoor de afdrukken van hem staan in de huls.

het schot zou hoe dan ook daar zijn gelost, exact op de plek waar files stond, het is dan ook niet mogenlijk dat Harvey oswald het heeft gedaan, daar hij rechtsboven in een pakhuis was en dat niet overeen komt met de hoe waaruit is geschoten, dat is allemaal vastgelegd op film en tijdens sectie op het lichaam is duidelijk geworden uit welke hoek er is geschoten.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
kodiakbeer
Lid

Ik vind jullie beide reacties wel grappig,en op de vraag hoe ik weet dat Oswald niet geschoten heeft is een makkelijk antwoord te geven.
Aan de hand van een test met Parafine, ( 1963 was het toen ) is verkondigt dat Oswald die dag een wapen had afgevuurd,niet het ZGN Moordwapen de M Carcano ,maar een wapen.

De toenmalig Chief Dallas Police J Curry kan dan ook samen met Allen Dulles CIA Chief 1963, tot de grotere Boefen en Leugenaars worden gerekend,op die lijst staan nog een paar prachtige namen meer.

Wat velen niet weten alleen JFK Bugs zoals ik,is dat er in het Boekendepo
aan Elmstreet NB :roll: een tweede wapen gevonden is een Mauser.
Maar die kon niet aan Oswald worden gelinkt,dus die verdween snel.
Maar dit is wel een wapen geweest waarmee vanuit het Boekendepo op Kennedy is geschoten.
Met de Carcano is in ieder geval geen fatsoenlijk schot afgevuurd,het wapen was niet eens geschikt voor een schiettent op de Kermis bleek later,De Mauser echter wel.

Over Wapens gesproken....... James Files beweert te hebben geschoten
met de Remmington Fireball-The Headshot. Aan de inslag te zien kan het inderdaad een Speciale Kogel zijn geweest.
Maar niet van achteren met de Carcano.

Met de andere vraag bedoel je de ZGN Wonderkogel,Een theorie bedacht door mischien wel de grootste Artiest CQ Leugenaar in de hele zaak
Arlen Spector.
Als beloning voor deze Fantastische leugen werd ie later Senator.
De wonderkogel moest er komen,anders zou men niet anders kunnen concluderen dat er mischien een tweede Schutter ,DUS EEN SAMENZWERING moest zijn geweest.
En dat wilde men uiteraard niet

http://mcadams.posc.mu.edu/sbt.htm
kodiakbeer
Lid

sobel schreef:Ik twijfel niet dat James files het heeft gedaan, alles komt er op neer, de huls die ze hebben gevonden enkele meters van het het waar files zou hebben gestaan, hij kon zelfs nog zeggen dat hij er in heeft gebeten! en jahoor de afdrukken van hem staan in de huls.

het schot zou hoe dan ook daar zijn gelost, exact op de plek waar files stond, het is dan ook niet mogenlijk dat Harvey oswald het heeft gedaan, daar hij rechtsboven in een pakhuis was en dat niet overeen komt met de hoe waaruit is geschoten, dat is allemaal vastgelegd op film en tijdens sectie op het lichaam is duidelijk geworden uit welke hoek er is geschoten.
Vraag, heb je de film gezien.
Waarom geloof je deze man die nog in de Bajes zit voor NB heel iets anders,die z,n verhaal zo perfect verteld alsof het gister was.

Is het niet WAARSCHIJNLIJKER dat de moordenaar of moordenaars allang zelf zijn vermoord.
Zo gaat dat, daar heeft men ook weer mensen voor,omdat het niet verantwoord is iemand met zo,n geheim gewoon los te laten lopen.

Bovendien steunt the Batchman theorie op getuigenverklaringen die hem gezien hebben.

Helaas kan niemand het verhaal van Files bevestigen .
kodiakbeer
Lid

kodiakbeer schreef:
sobel schreef:Ik twijfel niet dat James files het heeft gedaan, alles komt er op neer, de huls die ze hebben gevonden enkele meters van het het waar files zou hebben gestaan, hij kon zelfs nog zeggen dat hij er in heeft gebeten! en jahoor de afdrukken van hem staan in de huls.

Vraag, heb je de film gezien.
Waarom geloof je deze man die nog in de Bajes zit voor NB heel iets anders,die z,n verhaal zo perfect verteld alsof het gister was.

Is het niet WAARSCHIJNLIJKER dat de moordenaar of moordenaars allang zelf zijn vermoord.
Zo gaat dat, daar heeft men ook weer mensen voor,omdat het niet verantwoord is iemand met zo,n geheim gewoon los te laten lopen.

Bovendien steunt the badgeman theorie op getuigenverklaringen die hem gezien hebben.

Helaas kan niemand het verhaal van Files bevestigen .
http://www.jfk-online.com/jfk100badge.html
Mike.H
Lid

Bericht door Mike.H »

Goof schreef:Hè, eindelijk een serieuze vraag, met voldoende antwoordmogelijkheden. Ik ga ervan uit dat Oswald wel degelijk een van de schoten heeft gelost. Maar hij was niet de enige. Oswald wist wie zijn companen waren en is dus op tijd zelf geliquideerd. De rest blijft wat mij aangaat duister. Iedereen die een motief zou kunnen hebben (en dat zijn er nogal wat) kan erbij betrokken zijn. Kennedy wordt er helaas niet minder dood van.
Lijkt me ook ja, was op Discovery laatst nog een documentaire over.. en het lijkt me nogal lastig om 3 (!) voltreffers idd van achteren te boeken in 6 seconden.. dat betekend dus om de 2 seconden een schot met een grendelgeweer dat kan niet..
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
kodiakbeer
Lid

Mike.H schreef:
Goof schreef:Hè, eindelijk een serieuze vraag, met voldoende antwoordmogelijkheden. Ik ga ervan uit dat Oswald wel degelijk een van de schoten heeft gelost. Maar hij was niet de enige. Oswald wist wie zijn companen waren en is dus op tijd zelf geliquideerd. De rest blijft wat mij aangaat duister. Iedereen die een motief zou kunnen hebben (en dat zijn er nogal wat) kan erbij betrokken zijn. Kennedy wordt er helaas niet minder dood van.
Lijkt me ook ja, was op Discovery laatst nog een documentaire over.. en het lijkt me nogal lastig om 3 (!) voltreffers idd van achteren te boeken in 6 seconden.. dat betekend dus om de 2 seconden een schot met een grendelgeweer dat kan niet..
Er zijn zoveel testen gedaan door de beste Schutters en het is niemand
ooit gelukt ,laat staan treffen met een matig geweer.
Oswald ex Marinier kon schieten, maar was beslist geen schietwonder
kodiakbeer
Lid

Dat je zo overtuigd bent van James Files.
In zijn verhaal zijn ook al wat gaten geschoten,bovendien zijn er geen getuigen ,die zijn verhaal bevestigen kunnen,Nicoleti en Rosseli zijn de belangrijksten in dit geval zij zijn beide dood.
De Badgeman theorie steunt wel op getuigenverklaringen ,Gordon Arnhold en Ed Hofman,

http://www.jfkresearch.com/morningstar/morningstar5.htm
kodiakbeer
Lid

kodiakbeer schreef:

Dat je zo overtuigd bent van James Files.
In zijn verhaal zijn ook al wat gaten geschoten,bovendien zijn er geen getuigen ,die zijn verhaal bevestigen kunnen,Nicoleti en Rosseli zijn de belangrijksten in dit geval zij zijn beide dood.
De Badgeman theorie steunt wel op getuigenverklaringen ,Gordon Arnhold en Ed Hofman,

http://www.jfkresearch.com/morningstar/morningstar5.htm

Maar volgens velen waaronder ik, is dit toch de man die het fatale schot
loste,dit is waarschijnlijker dan ene Files die van alles maar roept.

http://www.spartacus.schoolnet.co.uk/JFKsarti.htm
Brian
Lid

Bericht door Brian »

kodiakbeer schreef:dit is waarschijnlijker dan ene Files die van alles maar roept.
Hij roept niet 'zomaar' vanalles, hij weet wel heel veel, de kogel achter de schutting op de Grassy Knoll, contacten voor de moord met Nicoletti, waarvan hij vertelt dat Nicoletti vanaf de 1e verdieping van het Dal- Tex gebouw de eerste schoten zou hebben gelost...
"If you can read this, thank a teacher! If you are reading it in English, Thank a Veteran."
kodiakbeer
Lid

Brian schreef:
kodiakbeer schreef:dit is waarschijnlijker dan ene Files die van alles maar roept.
Hij roept niet 'zomaar' vanalles, hij weet wel heel veel, de kogel achter de schutting op de Grassy Knoll, contacten voor de moord met Nicoletti, waarvan hij vertelt dat Nicoletti vanaf de 1e verdieping van het Dal- Tex gebouw de eerste schoten zou hebben gelost...
Mee eens Je krijgt de indruk dat ie heel veel weet van iedereen die al lang dood is en niets bevestigen kunnen,nog triester niemand kan iets bevestigen alleen hij maar.

De badgeman theorie had wel betrouwbare getuigen die beslist geen geld
kregen voor hun relaas,bovendien is dit plan geniaal ITT een verhaal van een nog springlevende bajesklant die op de film wel een heel slecht ACTEUR blijkt te zijn vinden velen.
Bovendien zijn er in z,n verhaal ook al vroeg lekken geschoten,en dat ie nog in leven maakt het nog bonter voor mij.

Kijk en vergelijk Sartie en Files, Sartie altijd al een hoofdverdachte blijft voor mij toch waarschijnlijker
kodiakbeer
Lid

Dit zijn echter onbetwist de meest waarschijnlijke kandidaten.
voor de Headshot.
Al meer dan 25 jaar ga ik voor Lucien Sarti
http://www.spartacus.schoolnet.co.uk/JFKsarti.htm

http://www.spartacus.schoolnet.co.uk/JFKfiles.htm
MARKET GARDEN
Lid

Bericht door MARKET GARDEN »

Er is jaren geleden een programma geweest op Discovery channel en die kwamen tot de verrassende conclusie dat Oswald het gewoon WEL gedaan kon hebben.

Ik zal kijken of ik er nog iets van kan terugvinden.
De waarheid komt met de jaren
Plaats reactie